Gå til innhold

Liker du Matrix filmene

Woah0

Anbefalte innlegg

Den første er god. Så går det raskt i utforbakke

Anonymkode: 4b9d1...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg likte den ikke. Tror ikke jeg gadd å se filmen ferdig en gang (den første). Og har i hvert fall ikke giddet å se de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bra dokumentarserie ja. Nødvendig for å forstå tiden vi lever i.

Anonymkode: fd409...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maatte_ha_konto

Når den første kom i 1997 var det helt klart en rå film. Utrolige effekter og nytenking. Kult med masse våpen og skinnklær.

-Videre har det fokusert på vanvittig på robotslanger i et annet univers som blir litt kjedelig..

Den siste filmen var allikevel bra, om man følger med er det endel morsomme hendelser. Jeg lo vanvittig i starten da de er på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
Million skrev (På 28.8.2022 den 13.55):

Nei, jeg likte den ikke. Tror ikke jeg gadd å se filmen ferdig en gang (den første). Og har i hvert fall ikke giddet å se de andre.

Slike filmer kan ha mange meninger utover det du faktisk ser.

Som f.eks Avatar trekker paralleller mot verden idag. Tenk litt og se Matrix du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første har holdt seg ganske godt, til tross for småklein dialog og heller dårlige skuespillerprestasjoner. Så den første på kino i 1999, og har hatt sett den et par ganger på nytt etter det. De to første oppfølgerne kommer jeg nok aldri til å vie tiden min på igjen. Resurrection ga jeg opp etter femten minutter.

Anonymkode: 4f198...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Maatte_ha_konto skrev (4 timer siden):

Slike filmer kan ha mange meninger utover det du faktisk ser.

Som f.eks Avatar trekker paralleller mot verden idag. Tenk litt og se Matrix du.

Ja the matrix har jo mange litt dype meninger men er likevel ikke veldig vanskelig å forstå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...