Gå til innhold

Liker du Matrix filmene

Woah0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Den første er litt underholdnende, men først og fremst teit. De to neste er pinlige. Så mye dårlig dialog. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sin tid var de noe i egen liga. Jeg kan ikke si at jeg liker dem, men kan godt se dem igjen.

Spesielt morsomt er det med Neos grønne Nokia telefon som i sin tid var nyeste teknologi og nå fremstår som ... vel, arkaisk 😄

Her fra filmen:

nokia matrix phone 8110, amazing clearance UP TO 59% OFF - giodp.org

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (14 minutter siden):

I sin tid var de noe i egen liga. Jeg kan ikke si at jeg liker dem, men kan godt se dem igjen.

Spesielt morsomt er det med Neos grønne Nokia telefon som i sin tid var nyeste teknologi og nå fremstår som ... vel, arkaisk 😄

Her fra filmen:

nokia matrix phone 8110, amazing clearance UP TO 59% OFF - giodp.org

En ting som var bra er hvor lett det er å trykke på knapper. Jeg eier en Nokia 8000 av den grunn.

Men tror du folk i fremtiden vil lage vitser anngående smart telefoner, siden de er kjempestore.

Best smartphone 2022 | Tech Advisor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overvurdert og elendig presentasjon av skuespillerne. 

Anonymkode: 06195...ad6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den første. De andre skulle aldri vært laget.

Anonymkode: cdea1...e59

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første er en av tidenes beste filmer etter min mening.den har mange nivåer og er dyp men samtidig underholdene og actionfylt.

Reloaded og revolutions er også bra men ikke på samme nivå som den første.

Mens ressurection er katastrofalt dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den førte syns jeg var topp underholdning. De andre husker jeg knapt. Og litt usikker om jeg egentlig så den tredje.Oj, såååååå lenge siden... 

Anonymkode: 76416...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første satt jeg fjetret av på kino. Var 19 år og født i går, jeg tror det var perfekt alder for den. De neste sovnet jeg nesten av. Og den første tålte ikke like godt gjensyn da jeg så den på nytt mange år senere.

Anonymkode: 272fe...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første var helt rå syns jeg. -Nr.2 har jeg sett, men husker knapt nok hva som skjer i den, så den har nok ikke satt like dype "spor".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første var meget bra. 2 grei og ikke sett det siste derfra. Hadde Matrix på VHS og sovnet inn til den i en lengre periode. Good old times!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg (ganske tilfeldig) så den første, var det noe av det beste jeg har sett, selv på et slitent student-fellesrom-tv. Der og da bestemte jeg meg for at det skulle bli min første DVD og det ble det, selv før jeg vant en DVD-spiller (med surround som fremdeles brukes daglig). Nr. 2 og 3 så jeg på kino, de var ok. Det beste var selvfølgelig biljakten. Har ikke sett nr. 4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første var ganske kul. De to neste ble bare teit. 

Jeg ser noen i tråden snakker om en fjerde?! Den har gått meg hus forbi. Jeg gjetter på at jeg ikke har gått glipp av noe stort. 

Anonymkode: e5037...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den første satt jeg fjetret av på kino. Var 19 år og født i går, jeg tror det var perfekt alder for den. De neste sovnet jeg nesten av. Og den første tålte ikke like godt gjensyn da jeg så den på nytt mange år senere.

Anonymkode: 272fe...32e

Samme her. Så den to ganger på kino! Magisk opplevelse, den var jo noe helt nytt og annerledes i 1999.

Anonymkode: d8729...38a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke sett dem. Er ikke gammel.

Anonymkode: 1586f...a11

Ligger på HBO. Ungdommen nå til dags 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...