Woah0 Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Noen er ok. Jeg snakker typiske musikk som har den Hawaii intro musikken til en skrekkelig stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 ?? Countrymusikk kan være bra saker, men det er jo en bred sjanger. Gammelt, moderne, rolig og rask. Stedet er countryfestivalen i Seljord en gang i året. Anonymkode: b0150...86d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 Hva har Hawaii med countrymusikk å gjøre? De ligger jo ganske langt i fra hverandre, både fysisk og musikalsk. Anonymkode: aa865...34f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 22. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har Hawaii med countrymusikk å gjøre? De ligger jo ganske langt i fra hverandre, både fysisk og musikalsk. Anonymkode: aa865...34f Litt slikt. Eller slikt Jeg blir rett og slett irritert når faren min har den på i bilen. Den kan høres ok ut i begynnelsen, men så begynner den massive høye irritable gitar lydene å starte, som tar over musikken. Jeg bare klarer ikke. Endret 22. august 2022 av Woah0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Del Skrevet 22. august 2022 Woah0 skrev (1 minutt siden): Litt slikt. Eller slikt Jeg blir rett og slett irritert når faren min har den på i bilen. Den kan høres ok ut i begynnelsen, men så begynner den massive høye irritable gitar lydene å starte, som tar over musikken. Jeg bare klarer ikke. Uten å ha klikket på dem og hørt på dem, kan du fortelle hva de har med Hawaii å gjøre? Er de som synger fra Hawaii, er videoene spilt inn på øya eller hva? Anonymkode: aa865...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 22. august 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uten å ha klikket på dem og hørt på dem, kan du fortelle hva de har med Hawaii å gjøre? Er de som synger fra Hawaii, er videoene spilt inn på øya eller hva? Anonymkode: aa865...34f Er litt klisje. Men oftest er det den "Wave" lyd effekten, som oftest er knyttet til Hawaii. Er ikke noe ille med Hawaii i seg selv. Er selve gitar strengene som lager den wuuu waaaw waaaw waaaw, lyden, men den høye overdrevne gitarlyden tar helt over i country musikk. Er så innpåsliten musikk. Men må lære å tolerere, folk er jo greie sånt sett. Så jeg klager bare for å se om noen er enig? Endret 22. august 2022 av Woah0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2022 #7 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg selv liker en del countrymusikk og har ikke problemer med sjangeren. En del av de nyere er glattslikket i stilen og der melder jeg pass. De gamle er eldst der også. Willy Nelson for president! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Del Skrevet 22. august 2022 Kvinesdal, Åmli, Byremo, Hægebostad osv altså bygder i indre Agder. Anonymkode: d28f8...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #9 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg trodde umiddelbart du tenkte på stålgitar. Det er vel det de fleste forbinder med "countrysound" men ingen av låtene du la ut hadde det. Den første hadde faktisk saxofon solo(!) ikke akkurat veldig country det da selv om låta i seg selv er det. Med stålgitar kan du egentlig få hvilken som helst musikk, enten det er country, eller folk, pop eller rock låt til å høres mer country ut. Anonymkode: 65641...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå