AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Dere som har vært i et langvarig forhold med en mann hvor du har følt deg elsket og du vet du er hans store kjærlighet. Så opplever dere utfordringer og det blir slutt. Har han kommet tilbake til deg? Har han tatt første steg etter bruddet? Hvor lang tid tok det og hadde dere kontakt når det var slutt? Hadde han rebound imellomtiden. Kun svar fra dere med erfaring takk 😅 Anonymkode: fc202...f96
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Jepp. Hver gang Og man angrer på at man gir det en ny sjanse hver gang også. Er en grunn til at det ble slutt Anonymkode: e2df0...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Det er ingen fasit svar på det. Enten er han dritt lei deg å kommer aldri tilbake ellers så gjør han det. 🤔Det vet bare han Anonymkode: aa810...a38
Gjest fransine Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som har vært i et langvarig forhold med en mann hvor du har følt deg elsket og du vet du er hans store kjærlighet. Så opplever dere utfordringer og det blir slutt. Har han kommet tilbake til deg? Har han tatt første steg etter bruddet? Hvor lang tid tok det og hadde dere kontakt når det var slutt? Hadde han rebound imellomtiden. Kun svar fra dere med erfaring takk 😅 Anonymkode: fc202...f96 Ja - det har skjedd meg. Jeg tok initiativ til bruddet, og han tok første steg etter bruddet, men det tok 5 år.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Nei, ble brudd og vi pratet aldri sammen igjen. Alt om salg av leilighet, skifteavtale osv ble tatt over melding. Anonymkode: 5d8f9...ea0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Min erfaring er at de ofte kommer tilbake hvis de har forlatt deg midt i «krisealderen» pga en annen kvinne (som regel yngre). Hvis de har gått av andre grunner, kommer de sjelden tilbake. Anonymkode: 0d3e4...0af 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 Alle kommer tilbake, men hvem vil spise gamle rester når det er nye retter i restauranten? Anonymkode: bf36b...711 1
MacadamiaNut Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Jeg er alltid den som har gått, men nei. Jeg har aldri prøvd å få en eks tilbake. Tror det er vanligere at menn gjør sånt.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 Jeg er mann og har aldri forsøkt å få tilbake en eneste eks. Jeg gidder ikke å ta tilbake de som svikter meg... Jeg prøver i stedet å kjempe for forholdet når vi fortsatt er sammen, men når de har gått ut døren har jeg ikke giddet mer. Har opplevd at en av eksen mine forsøkte å ta kontakt. Klarte å være venner en liten stund, men nå tåler vi ikke hverandre. Anonymkode: 78ea6...906 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 uff exer, er en grunn til det ble slutt og at det er en eks. Anonymkode: c98d3...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Ja. Det var slutt i ca 3 mnd. Hadde litt kontakt. Vet han flørtet med andre damer. Jeg tok han tilbake og det var en tabbe. Om forholdet skulle funke så måtte han være villig til å endre måten han oppførte seg på, men det klarte han ikke. Anonymkode: d7c82...d40
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Nei! Kun stalker deg i lang tid etterpå. Anonymkode: fc527...d01
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som har vært i et langvarig forhold med en mann hvor du har følt deg elsket og du vet du er hans store kjærlighet. Så opplever dere utfordringer og det blir slutt. Har han kommet tilbake til deg? Har han tatt første steg etter bruddet? Hvor lang tid tok det og hadde dere kontakt når det var slutt? Hadde han rebound imellomtiden. Kun svar fra dere med erfaring takk 😅 Anonymkode: fc202...f96 Jeg om min nåværende mann hadde endel trøbbel pga andres meninger ol i forholdet vårt. Som også påvirket han i negativ retning. Og bla en ex han hadde barn med bidro jo med sitt. En dag innså jeg at hvis vi noensinne skulle ha en sjanse, måtte jeg gå, og la han ordne opp i rotet rundt seg selv.hadde ikke noen forventninger om ar det skulle bli oss dengang. Men vips 3 år etter sto han på døra, og innså at jeg var utsatt for ryktespredning og usannheter av hans ex og felles venner. Så vi ble sammen igjen , under min sterke tvil. Men gift og barn i dag. Mange år senere. Anonymkode: 3dcca...375
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #14 Skrevet 23. august 2022 Nei, absolutt ikke Anonymkode: 96e8b...144
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #15 Skrevet 23. august 2022 Noen kommer ikke tilbake.og heldigvis. En tok kontakt etter mange år og vi hr aldri glemt hverandre. Hadde ting vært annerledes hadde vi rømt rett til hverandre..men ikke så lett med full pakke 😞 Anonymkode: 1ddcd...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå