AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Heisann, Jeg har akkurat startet på helsefagarbeider voksenopplæring (nettbasert). Og ønsker å få meg en helgestilling på et sykehjem/bofelleskap ved siden av skolen. Det gir meg dyrebar erfaring, i tillegg til at det vil gjøre læretiden kortere. Jeg har ingen erfaring innen helsevesenet fra før, så å skrive jobbsøknad rettet mot dette er jeg blank på. Noen som har erfaring å dele? Tips til informasjon/egenskaper som vil gjøre meg ”attraktiv“?😊 Jeg ønsker hovedsaklig å søke på sykehjemmet i nærområdet, 2 min unna og tenker at det kan være lurt å spesifisere at jeg kan stille til vakter på kort varsel. Er det noe å ha med i søknaden? Anonymkode: 24a0c...dd8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Hei, Jeg vil jobbe. Anonymkode: 59bd9...486 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Hei jeg snakker norsk Anonymkode: 1a70b...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Skriv gjerne i søknaden det du åpner med her, litt om hvem du er og at du nå tar helsefagarbeider voksenopplæring og svært gjerne ønsker denne relevante stillingen ved siden av studiet. Om du ikke har erfaring fra akkurat dette yrket, kan du gjerne trekke inn andre arbeidserfaringer som gjør at du kjenner deg trygg på at du innehar de rette egenskapene for denne jobben, at du trives med å jobbe med mennesker, arbeide i team og på tvers av fagdisipliner (alt ettersom hva dine tidligere arbeid er). Det er som musikk i arbeidsgivers ører at du bor i nærheten, er fleksibel og dermed kan stille på kort varsel ved behov, så det bør du ta med😊 Anonymkode: 7c542...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå