Gå til innhold

Fortell om deres siste One-Night Stand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det med en mann/dame?

Hvilke stillinger utførte dere?

Var det alt i alt velykket ligg?

Anonymkode: ae531...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all vetden skal du vite det?

Anonymkode: 087a5...824

Skrevet

Har aldri hatt ONS 😂

Anonymkode: ee5b2...c64

• Liker 1
Skrevet

Ja haha det blir en bra en. Jeg avtalte å møtes for å ha sex med en fyr. Kom til hans leilighet på ettermiddagen. Leiligheten er sånn passe rotete og litt sånn tett.. han gjør lite for at jeg skal føle meg velkommen, tilbyr meg ingenting. Kliner litt i sofa. Jeg blir faen meg ikke tent, syns det hele er kjempekleint. Etter noen minutter ber han meg med i sengen og jeg suger han. Det er kjedelig. Så jeg bare sier at dette gidder jeg ikke. Avbryter og går hjem. Dårligste ons ever. Har aldri giddet å møte menn for sex igjen etter det. 

Anonymkode: dd1af...975

Skrevet

Dame 53... fikk plutselig snap fra en på 32 som jeg hadde hatt på snapchat i sikkert to år..jeg hadde aldri planlagt å treffe han. Men han bor på annen kant på landet og plutselig dukket han opp i min by og inviterte meg ut på bar.... jeg ble med han ut og vi hadde det jo egentlig jævlig artig..men jeg ble alt for full og han skulle på skytestevne i helga så jeg måtte bli med på hotellrommet å se på våpnene... herregud jeg husker ikke en dritt så skit bra ONS... Har null interesse av å treffe han igjen. Men han har spurt igjen.. litt flaut var det. Det er 2 år siden da.

Anonymkode: 99a79...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg måtte bli med på hotellrommet å se på våpnene.

Nåde!

🥴

Anonymkode: eaf8c...375

Skrevet

To tinder-date etter hverandre som ikke det ble noe mer med. Ingen av disse damene var til å stole på. De lå rundt, slike damer interesserer meg ikke. 

Anonymkode: c2128...63b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Husker ikke, tror det begynner å nærme seg 20 år siden🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja haha det blir en bra en. Jeg avtalte å møtes for å ha sex med en fyr. Kom til hans leilighet på ettermiddagen. Leiligheten er sånn passe rotete og litt sånn tett.. han gjør lite for at jeg skal føle meg velkommen, tilbyr meg ingenting. Kliner litt i sofa. Jeg blir faen meg ikke tent, syns det hele er kjempekleint. Etter noen minutter ber han meg med i sengen og jeg suger han. Det er kjedelig. Så jeg bare sier at dette gidder jeg ikke. Avbryter og går hjem. Dårligste ons ever. Har aldri giddet å møte menn for sex igjen etter det. 

?? Fordi om e n gang er mislykket, er langt fra alle det haha

Anonymkode: 68e3c...563

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var det med en mann/dame?

Hvilke stillinger utførte dere?

Var det alt i alt velykket ligg?

Anonymkode: ae531...9bb

Det var med mann, det ble alle slags stillinger, bakfra, forfra, opp-ned, på siden...han ville knulle rett etter en orgasme, det ble 2 orgasmer på han...

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

?? Fordi om e n gang er mislykket, er langt fra alle det haha

Hvem sa at dette var den eneste jeg har hatt???? De spurte om den siste og det var den jeg fortalte om. Nå er jeg gift og har sex når jeg vil, uten å måtte finne frem fremmede

Skrevet

6 år siden. Jeg er alkoholiker og har ikke hatt sex på noen annen måte enn ONS i fylla. Men har ikke giddet på 6 år. Han var også alkoholiker, og døde for ca. 4 år siden.

Anonymkode: 8b8a7...05c

• Hjerte 1
Skrevet

Har aldri ONS omtrent. Dessverre gikk jeg nylig på en smell, husker ikke noe av sexen men våknet opp alene og følte meg helt skitten, brukt og utnyttet. Fin påminnelse om hvorfor jeg foretrekker ff og hvorfor jeg sluttet med ONS. Føler meg fremdeles forferdelig :( Har opplevd å ha sex på første date som har vært fantastisk og da har det blitt noe mer, men sånn etter byen er bare forjævelig 

Anonymkode: 78469...73b

Skrevet

Må vel være nærmere 17 år siden siste ons. Hatt en del oppgjennom inntil den siste.

Var en kar jeg hadde siklet på lenge. Typ flere år. Det var en periode hvor jeg var singel, men han var ikke. Vi planla uannsett å bare ha en fyllekveld uten noe mer enn det.

Endte opp med nakenbading og en god runde foreplay i dusjen. Viste seg at han hadde hatt lyst på meg en god stund også. Ja, jeg har ekstrem dårlig dømmekraft i fylla og det burde aldri ha skjedd. 

Jeg ble iallefall kjørt hjem med blåkuler etter å ha vært slengt oppetter veggen og rullet rundt i sengen. Det var så digg at jeg egentlig ville flere ganger. 

Men så fort jeg ble edru så kom fylleangsten og angeren. Jeg kuttet kontakten med fyren og bestemte meg for at jeg ikke skulle ha en ons igjen. 

Anonymkode: a02fe...84e

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke avtal sex med menn som kan få bedre damer enn deg. Da gir de minimal effort. 

Anonymkode: 4ee89...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke avtal sex med menn som kan få bedre damer enn deg. Da gir de minimal effort. 

Anonymkode: 4ee89...6a8

Ja, det hørtes virkelig ut som en kvalitetsmann. Selv om han har lett for å få med seg noe innafor døra, så går det an å legge ned litt innsats for å få henne til å bli, til akten er ferdig. 

Anonymkode: 3630b...7c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor i all vetden skal du vite det?

Anonymkode: 087a5...824

Han skal runke

Anonymkode: 07c37...ce6

Skrevet

ble med en annen kar hjem fra naschpiel. Vi sugde hverandre og koste med kroppene til hverandre. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...