AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Har hatt møte i familievernkontoret sammen med barnefar. Etter møtet spurte eksen hvordan det gikk med kjærlighets livet mitt, dårlig sa jeg! Han sa samme her, skulle ønske jeg fant ei med din personlighet" ble litt paff.. Og sa Jo det finner du nok sikkert takk! 😅 Det er over et år det ble slutt, nå lurer jeg har færrt er han kanskje ikke over meg 😅? Og hva skal man si når man for så mange kompletter av barnefar! Anonymkode: d1181...816
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Hva mener du? Dere har barn sammen, så jeg antar dere treffes veldig jevnlig? Diskuterer rammer for oppdragelse, hvordan ungene utvikler seg motorisk, sosialt eller faglig? Arrangerer bursdager og utveksler kontaktinfo til foreldrene til venner, deltar på foreldremøter, lar barna eller barnet se at voksne som har valgt å ikke lengre være kjærester fortsatt er venner, og at voksne som har valgt å bli foreldre sammen selvsagt aldri slutter med å dele den rollen. At du kritiserte din eks eller han deg er som å si «jeg valgte å gi mine barn en dårlig forelder». Ikke et godt resymé å gi seg selv. (Det kan være sant, men selv da kritiserer man ikke sine barns foreldre). Dere er foreldre sammen. Og ekser. Ergo er dere nå bestevenner. Anonymkode: b3fb5...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå