Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvorfor er noen mannfolk (sikkert kvinner også) okei med dette? 

Jeg har sjøl vært i et ganske abusive forhold som jeg har slitt med å komme ut av. På veien har jeg møtt en fantastisk mann som ønsker å etablere en relasjon med meg. Hvorfor venter ikke folk med dette til man er ute av forholdet? Ja, jeg har snakket med vedkommende, men det føles som et press å komme ut for «hans skyld» og det føles skikkelig feil. Det skal jo skje på mine egne premisser og egen tid. Så det som har skjedd er at jeg rett og slett har «ghosta» han, fordi jeg følte et press. Eller rettere sagt, ikke svart på meldinger på 4 dager.

Jeg vil ikke hoppe til en annen rett etterpå, jeg vil ut også «finne» en ny på egen tid hvis det kommer til det punktet. Jeg er jo dypt traumatisert, så det er bare dumt å innlede noe forhold til en annen person så fort.  

Hadde han ikke vært så pågående hadde jeg sikkert sendt han en mld å forklart greia, men jeg kvier meg skikkelig fordi han er så utrolig interessert i å finne på noe hele tiden og jeg orker ikke mas. 

Ja, jeg er sikkert toxic i noens øyne, men jeg vil virkelig få stell på mitt eget liv først, samtidig føler jeg at jeg har gitt håp til en annen når tidspunktet er HELT feil. Og jo flere dager det går jo verre føles det.

hva hadde du gjort? 

Anonymkode: f20dc...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fått meg psykolog.

Anonymkode: c4767...3a7

• Nyttig 1
Skrevet

Du har jo helt tydelig litt problemer med relasjoner og grensesetting. Jeg tror oppriktig du bør fokusere på deg selv en stund fremover, gjerne med hjelp av fex psykolog.

Denne nye mannen er trolig ikke  så fantastisk som han virker, du har bare vert med en veldig dårlig en nå så alle virker fantastisk i forhold. En stødig og fantastisk mann ville ikke presset en dame i ett dårlig forhold på en slik manipulativ måte. 

Anonymkode: dd970...35d

Skrevet

Det høres ut som du selv har forstått at du trenger tid i fred og ro til å tenke gjennom ting. Det første du bør gjøre er å kvitte deg med denne masekoppen; helst permanent. Så bør du skaffe deg psykologisk hjelp. 

Anonymkode: 24915...812

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...