Nasseline Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Er det noen som har bestilt noe derfra? Hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Gikk alt problemfritt? Vurderer å bestille noen julegaver derfra siden vi ikke har Elkjøp her jeg bor.
Eføy Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Samboeren min bestilte bursdagsgave (mobiltelefon) til meg derfra, og det fungerte veldig fint. Mener å huske at det tok ca 1 uke før jeg mottok pakken.
Cata Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Kjøpte en ekstern harddisk derfra en gang. Det tok vel 3-4 dager og gikk helt problemfritt.
LadyInRed Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Kjæresten min betsilte mp3-spiller til meg derfra i november i fjor for å gi meg den til jul. Varen kom ført 6 uker senere, to dager før jul (heldigvis)!! Underveis fikk han ALDRI beskjed om forsinkelsen, og når han ringte fikk han bare beskjed om at de ikke visste når varen ville bli sendt han. etter dette: ALRDI mer www.elkjoep.no !!! Jeg bestilte ny mp3-spiller sist uke på www.bestbuy.no. Fungerte veldig bra, og kommer garantert å bruke siden igjen. Så har de produktet du skal ha der, ville jeg heller satset på denne siden (hvis de har god pris da )
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Jeg har bestillt fra Elkjøp flere ganger og det har alltid fungert prikkfritt. Pakken kom i posten under en uke senere.
Svart Katt Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Jeg har også bare positive opplevelser med å bestille fra elkjop.no. Det er jo en såpass stor kjede at det bare vil skade ryktet om de er trege og elendige til å levere varer. Det eneste man må huske er å sjekke om elkjop.no virkelig er det billigste stedet som selger varen man har lyst til å kjøpe. Det finnes mange prisoversikter og elektrobutikker på nett!
Gjest WildThing Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Kun positive opplevelser, har spart utrolig mange kroner på disse pallesalgene de kun har over nett. Kjøpte feks speilreflekskamera der, sparte utrolige 2000,- og er meget happy.
kvick Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 Har bestilt flere ganger, og er kjempefornøyd!
Kristin Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 Jeg har bare positive erfaringer med Elkjøp.no... Jeg har kjøpt flere ting der..
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Jeg synes utvalget generellt er blitt mye mindre hos Elkjøp nett nå. Spesielt filmer og spill er det ikke mye igjen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå