AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Kan absolutt ingenting om moter, men har sett bilde av noen bukser jeg likte. De stoppet litt over anklene og hadde en løs passform. Er det dårlig for meg som er kort? Ca. 165, 61 kg så normalvektig men ikke tynn. Anonymkode: 815f1...e76
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Du er ikke "kort". Du har en helt normal, gjennomsnittlig lengde for kvinner i Norge. Personlig kan jeg ikke fordra en del av de buksene som man ser i motemedia nå. Stopper nesten midt på leggen eller i alle fall godt over anklene... hater det. Ser merkelig ut, som om buksene har krympet i vask eller er feil størrelse. Kaldt om vinteren er det også. Det ser ikke bra ut, rett og slett, fordi jeg var med i forrige runde da det var populært på 80-tallet. Brukte det da, og for meg er det nå "gammelt nytt". Men det er smak og behag. Liker du dem, kjøp dem om du liker de og de passer deg. Anonymkode: f9451...97b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Hehe takk har alltid følt meg litt kort spesielt når det kommer til bukser, har subbet nedi asfalten med mange bukser, hater det på vinteren med sørpe og søleslaps, derfor har det blitt mye kjoler og skjørt. Så tenkte prøve litt bukser igjen med disse korte. Anonymkode: 815f1...e76
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hehe takk har alltid følt meg litt kort spesielt når det kommer til bukser, har subbet nedi asfalten med mange bukser, hater det på vinteren med sørpe og søleslaps, derfor har det blitt mye kjoler og skjørt. Så tenkte prøve litt bukser igjen med disse korte. Anonymkode: 815f1...e76 Bare ang. kommentaren din om at du er "kort". Du er 2 små cm fra gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge, som er 167. Så du er helt normal, og ikke kort Det er nok heller JEG som er kort, jeg bare 160. Gjennomsnittshøyden i Norge er 181 centimeter for menn, og 167 centimeter for kvinner. Anonymkode: f9451...97b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Jeg er ikke så ulik deg i høyde/vekt og elsker slike bukser. Om vinteren bruker jeg sorte knestrømper under og ankelboots til. Har ingen konkrete modeller å linke til men sjekk bukser som har ankellengde og er straight fit. Og ikke kjøp den for trang. På Zalando kan du også søke på petite og du slipper for lange bukser. Ikke all ankellengde er brukende for oss feks noen modeller fra Filippa K er ankellengde på modellen som er 1.80. Anonymkode: 79ee6...6ed
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Synes for lange bukser er fint jeg Anonymkode: d893b...7ed 1
ada@ Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Jeg er 162cm og kjøper bukser med lengde 30. jeg syns litt vide bukser går helt fint, men syns culotte blir rart på meg som er så kort. Har du prøvd buksene på? Hva synes du selv?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Jeg er 162 og liker også sånne bukser! Synes det ser ganske bra ut, og føler ikke jeg blir kortere i dem. Men det ser best ut om de slutter over ankelen, sånn at man ser litt av beinet. Hvis de er litt lengre blir det liksom hverken det ene eller andre. Anonymkode: 85d7f...770 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå