AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hva tenker dere om en mann som utelukkende sender meldinger på Snapchat og ikke andre meldingstjenester. Er det shady, eller bare en av mange måter å kommunisere på? Jeg tenker selv at å bare bruke Snapchat er noe du gjør med noen du anser som midlertidig… men lurer på hva andre legger i det. Vi har datet i noen uker, treffes jevnlig og har hatt sex. Anonymkode: f9966...0c2 1
exictence Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Tenker litt det samme som deg. Jeg sier at jeg foretrekker messenger eller sms, og sier at det synes jeg er mye koseligere for da har jeg meldingene. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Helt umulig å si. Selv mine foreldre på 70 bruker kun snap nå, og finnes ikke mye shady med dem 😅 Med mannen går det litt frem og tilbake. Jeg sender melding om det er noe han må huske, for han glemmer alltid å lagre chaten Se heller på innholdet i kommunikasjonen, samtalene, og om relasjonen innebærer noe mer enn bare sex. Og snakk åpent om ønsker, ikke minst. Ellers kan det jo være at han kun vil ha en seksuell relasjon, mens du ønsker noe annet, det vet man jo ikke før man har vært åpen om det. Anonymkode: 339f5...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 exictence skrev (1 minutt siden): Tenker litt det samme som deg. Jeg sier at jeg foretrekker messenger eller sms, og sier at det synes jeg er mye koseligere for da har jeg meldingene. Er bare å trykke en gang på teksten. Har lagret alt jeg noen gang har skrevet med mannen. Anonymkode: 339f5...fe7 3
-Missi- Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 For å være helt ærlig driter jeg i det. Ser bare på snapchat som en enkel måte å kommunisere på. På Snap bruker jeg mest ringe funksjonen og video samtale funksjonen med de jeg dater. Venner og familie da bruker jeg mest chatte funksjonen. Tenker du da på at han heller skulle brukt sms o.l? For min del bruker jeg kanskje bare det med mamma og noen andre få i familien. Er jo lettere bare blokkere noen når man mister interessen når du kun har de på Snap enn om du har gitt de tlf nr ditt også. Så kan jo være noe sånt han tenker men trenger jo ikke det. Kanskje han ikke ser det som nødvendig å bruke noe annet? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva tenker dere om en mann som utelukkende sender meldinger på Snapchat og ikke andre meldingstjenester. Er det shady, eller bare en av mange måter å kommunisere på? Jeg tenker selv at å bare bruke Snapchat er noe du gjør med noen du anser som midlertidig… men lurer på hva andre legger i det. Vi har datet i noen uker, treffes jevnlig og har hatt sex. Anonymkode: f9966...0c2 Hadde akkurat samme opplegg med en fyr i Trøndelag, og der var det definitivt ikke bare meg han kommuniserte med via snap. Anonymkode: 98a33...bf2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva tenker dere om en mann som utelukkende sender meldinger på Snapchat og ikke andre meldingstjenester. Er det shady, eller bare en av mange måter å kommunisere på? Jeg tenker selv at å bare bruke Snapchat er noe du gjør med noen du anser som midlertidig… men lurer på hva andre legger i det. Vi har datet i noen uker, treffes jevnlig og har hatt sex. Anonymkode: f9966...0c2 Er litt tricky fordi for noen så er det bare at de liker ikke tanken på at meldingene blir spart uansett om de gjør det for å være utro eller ikke være seriøse. Noen bare foretrekker platformen, noen vet jeg bruker den for å kunne være utro ved å sexte og finne enkle måte å kan hooke opp på uten bevis. Jeg tror derimot ikke at han er mindre eller mer seriøs fordi han bruker snap spesielt nå som dere har hatt sex. Jeg vil egentlig tenke om han nå plutselig vil endre platform å snakke med etter sexen så kan det være et større rødt flagg for om han er typen som har flere samtidig vil han ikke risikere å kan sende deg feil siden jeg regner med du nok er en av de øverste på listen for øyeblikket. Anonymkode: 17b6c...809
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde akkurat samme opplegg med en fyr i Trøndelag, og der var det definitivt ikke bare meg han kommuniserte med via snap. Anonymkode: 98a33...bf2 Kan jeg spørre så han over gjennomsnitte bra ut? Menn som er det og kommer unna med det kan bruke snap på samme måte som kvinner bruker instagram for å vise fram kroppen sin, men menn ønsker ikke å bli sett på som overfladiske av andre menn ved å ha bare bilder av kroppen sin på sosiale medier. Så å sende og få rumpe og puppe bilder fra damer som vil ha dem blir deres form for oppmerksomshet. Ikke at jeg sier det er uskyldig, er en ting om noen du dater bare får tilstendt bilder via DM og snap uten å be om dem, tro det eller ei men det skjer med visse menn mange kvinner vil ha. Men så er et noe helt annet når de bruker det til å få det de burde få fra partneren sin. Anonymkode: 17b6c...809
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er litt tricky fordi for noen så er det bare at de liker ikke tanken på at meldingene blir spart uansett om de gjør det for å være utro eller ikke være seriøse. Noen bare foretrekker platformen, noen vet jeg bruker den for å kunne være utro ved å sexte og finne enkle måte å kan hooke opp på uten bevis. Jeg tror derimot ikke at han er mindre eller mer seriøs fordi han bruker snap spesielt nå som dere har hatt sex. Jeg vil egentlig tenke om han nå plutselig vil endre platform å snakke med etter sexen så kan det være et større rødt flagg for om han er typen som har flere samtidig vil han ikke risikere å kan sende deg feil siden jeg regner med du nok er en av de øverste på listen for øyeblikket. Anonymkode: 17b6c...809 Men hvorfor er snapchat "verre"? Jeg mener - et enkelt trykk så lagrer man alt. Jeg har ikke en eneste chat jeg ikke har lagret, bare taper på rutine. - om man vil være utro er det vel enda enklere å slette meldinger. Da slipper man også at scoren fyker opp ved bilder. Og man kan redigere rekkefølgen på meldinger på den måten, men ikke rekkefølgen på chat. - man kan skru av pushvarsel på meldinger like lett som man kan skru det av på snap. I praksis er det altså ingen forskjell. Anonymkode: 339f5...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Jeg er ikke redd for at han er utro og han sender ikke penis og bar overkroppbilder, kun søte meldinger. Men de forsvinner jo om ikke jeg lagrer meldingen. Med exer har jeg synes det var hyggelig å se tilbake på hva vi skrev til hverandre helt i begynnelsen. Og det er fint å se på fine meldinger fra forrige uke feks. Jeg synes det er litt vanskelig å skulle ta det opp for jeg vil ikke være masete og needy… Anonymkode: f9966...0c2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke redd for at han er utro og han sender ikke penis og bar overkroppbilder, kun søte meldinger. Men de forsvinner jo om ikke jeg lagrer meldingen. Med exer har jeg synes det var hyggelig å se tilbake på hva vi skrev til hverandre helt i begynnelsen. Og det er fint å se på fine meldinger fra forrige uke feks. Jeg synes det er litt vanskelig å skulle ta det opp for jeg vil ikke være masete og needy… Anonymkode: f9966...0c2 Men hva er så tungvint med å gi teksten et lite trykk mens du leser? Om det er det å lagre dette som er viktigst for deg? Anonymkode: 339f5...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men hvorfor er snapchat "verre"? Jeg mener - et enkelt trykk så lagrer man alt. Jeg har ikke en eneste chat jeg ikke har lagret, bare taper på rutine. - om man vil være utro er det vel enda enklere å slette meldinger. Da slipper man også at scoren fyker opp ved bilder. Og man kan redigere rekkefølgen på meldinger på den måten, men ikke rekkefølgen på chat. - man kan skru av pushvarsel på meldinger like lett som man kan skru det av på snap. I praksis er det altså ingen forskjell. Anonymkode: 339f5...fe7 hvordan det fungerer i praksis og hvordan det fungerer psykologisk er to forskjellige ting. Dessuten om fyren er utro kommer han til å be henne ikke lagre. Anonymkode: 17b6c...809 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva tenker dere om en mann som utelukkende sender meldinger på Snapchat og ikke andre meldingstjenester. Er det shady, eller bare en av mange måter å kommunisere på? Jeg tenker selv at å bare bruke Snapchat er noe du gjør med noen du anser som midlertidig… men lurer på hva andre legger i det. Vi har datet i noen uker, treffes jevnlig og har hatt sex. Anonymkode: f9966...0c2 Jeg er dame og skriver nesten bare på snap selv. Ikke noe muffins med det! Anonymkode: 007ce...892 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #14 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde akkurat samme opplegg med en fyr i Trøndelag, og der var det definitivt ikke bare meg han kommuniserte med via snap. Anonymkode: 98a33...bf2 Samme her 🙈 hvor gammel var din? Anonymkode: cc888...24c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #15 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme her 🙈 hvor gammel var din? Anonymkode: cc888...24c 39 faktisk. Helt utrolig. Anonymkode: 98a33...bf2
MissLi Skrevet 22. august 2022 #16 Skrevet 22. august 2022 Jeg skriver nesten utelukkende på snap med mannen, vi har brukt det siden vi møttes og det er kun unntaksvis vi bruker Messenger eller sms. Alt lagres og ikke noe vanskelig å bla tilbake om man vil se tilbake på klissete meldinger. Så ville ikke dratt fram alle de røde flaggene riktig enda ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #17 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): hvordan det fungerer i praksis og hvordan det fungerer psykologisk er to forskjellige ting. Dessuten om fyren er utro kommer han til å be henne ikke lagre. Anonymkode: 17b6c...809 Så nå skal menn ta hensyn til hvordan kommunikasjonsformen muligens oppleves psykisk for den enkelte... Glad jeg er kvinne. Og godt gift. Anonymkode: 339f5...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #18 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så nå skal menn ta hensyn til hvordan kommunikasjonsformen muligens oppleves psykisk for den enkelte... Glad jeg er kvinne. Og godt gift. Anonymkode: 339f5...fe7 Som mann skal man også helst gi kjæresten telefonen med en gang hun ber om å få se den uten spørsmål og hun skal ha tilgang til alle kontoer og passord men spør du om å få se hennes så intrenger du på hennes privat liv. Kode ord for: jeg følte meg dårlig idag så jeg la ut et bilde av meg selv i de trangeste treningsklærne jeg kunne finne som ikke er svart slik at det virkelig viser formene mine, puppene og utringingen min, kanskje nesten til og med et svakt definisjon av hva du bare kan se og gjerne vil ha men ikke vil få. Slik at jeg får kommentarer og DMs fra menn som sier hvor sexy og deilig jeg er, hvor jeg kan spille uskyldig og si at jeg ikke kan noe for at menn kommenterer på bildene mine. Jeg kan til og med spille fornærmet, enda bedre begynne å smyg filme andre menn som trener slik at om de bokstavelig talt bare ser i min retning har jeg "fanget at de sjekket meg ut og gjorde meg om til et objekt i hode deres." Velkommen til 2022 Anonymkode: 17b6c...809
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #19 Skrevet 22. august 2022 Snap er supert det. SMS får Jeg kun reklame og fra exen (ang unge etc) omtrent. Så her går det i snap og vanlig tlf for ringing. Anonymkode: fdd42...eae
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #20 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 39 faktisk. Helt utrolig. Anonymkode: 98a33...bf2 Eh min var også 39 🤣 hadde vært ironisk om det var samme mann. Hårfarge på fyren? Anonymkode: cc888...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå