DamagedGoods Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Håper google translate gjorde en grei jobb å få dette til å henge sammen, tenkte meg ikke om og skrev alt på engelsk så har rett skrevet så godt jeg kan, har også kanskje hatt litt innabors. Til TLDR readers har to kvinner, venninepar, jeg jobber med som jeg har hatt sex med som begge vil at det skal være casual, sier nå separat at de begge vil gå på en date med meg på samme dag hvor vi har fri. Sier de bare liker å tilbringe tid med meg på jobb og har lyst på en gøy kveld med meg. Jeg synes jo at siden det er de som har sagt fra starten av at de ikke vil ha noe seriøst, vet har blitt med andre menn hjem så har de ingen grunn til å være sint på meg. Men hvorfor får jeg en følelse av at de har funnet ut at jeg har hatt sex med begge. Med vilje fikk ordnet fri samtidig og er ute etter å lure meg og fange meg i å være på date med den andre uansett hvem jeg velger? Burde jeg være ærlig og si at jeg har vært med begge, eller gå på date, bli oppdaget og bare la dem få ut sinnet? For jeg skjønner at siden de er venner kan de føle det er å trå over grensen. Jeg har flyttet til utlandet for å studere og fikk meg jobb på en bar i sommer, og jeg har så mye sex at jeg begynner å få skyldfølelse. Føler ikke jeg kjenner meg igjen iblant samtidig som jeg har det utrolig gøy, føler meg ikke som en taper lengre og ikke vil gå tilbake til å være alene hver kveld. Startet med at jeg stod å talte kassa etter vi var stengt og kjente plutselig en hel kropp presset mot ryggen min som ledet til at hun gikk ned på meg. Når jeg kom, sa hun bare "ok du får være med hjem." Hun startet allerde i bilen å ta på seg selv for å gjøre seg klar så sexen varte ikke så lenge før vi sovnet men hadde sex igjen når vi voknet. Selv om det var en flørtende tone mellom meg og de andre kvinnene som jobber der fra starten av, så aldri noe jeg tok seriøst, siden de også flørtet og gav hverandre komplimenter hele tiden. Tenkte det bare var deres måte å for det første holde god stemning og samtidig få mannlige kunder til å gi mer tips. Var tydelig på at dette ikke var starten på noe forhold, hun kunne gjerne tenke seg å ha sex igjen men om jeg ble sjalu om jeg så henne bli med noen andre hjem så var det over. Ble med henne hjem neste kveld, men tredje kveld var hun ferdig tidlig og dro med en kunde hjem. Vasket den siste båsen og en av de andre begynte å flørte, snakket om at jeg var den farlige typen av uskyldig, før hun vitset med at det var et mirakel ingen hadde snappet meg opp enda. Endte opp med sex på sofaen i bakrommet. Slik har de siste 3 månedene av mitt liv fortsatt hvor den eneste jeg ikke har hatt sex med på jobb er sjefen, og de to vaktene vi har. To kvinner som bare jobbet der en uke før de sluttet, hadde sex med dem også. Deretter kom neste steget hvor jeg slik som dem, endte opp med å bli med eller ta kunder med hjem som satt på stolen ved disken hvor vi flørtet og de endte opp med å vente til skiftet mitt var over. Bare så det er klart, aldri hatt sex med en kvinne som var mer enn lett brisen, aldri hatt sex med noen som var direkte full, jeg kan ikke si at jeg er så uskyldig lenger, men jeg har en grense for hva jeg gjør. Følte meg aldri komfortabel med tanken de få gangene jeg hadde mulighet når jeg var ute på byen og fulle kvinner prøvde seg på meg. Nå føler jeg derimot at flaksen min har gått ut og at de muligens har snakket med hverandre om meg etter de begynte å se at jeg ble med kunder hjem. For nå vil to av dem som er gode venner fra før plutselig på date på samme dag, og jeg klarer ikke å la være å få en følelse av at uansett hvem jeg velger så kommer den andre slik at de kan kalle meg ut for å være en F-boy. Prøvde å komme meg ut av det ved å si at jeg tenkte jeg skulle ikke ut den kvelden, men da ville de komme hjem til meg. Så jeg prøver nå å få det til slik at jeg får møt en tidlig på dagen og en på kvelden, men om de planlegger så vil det jo funke dårlig. Jeg har ikke fortalt selv min beste venn hva som foregår, ingen hjemme ville trodd meg. Jeg håpet jeg kom til å kanskje få en kjæreste i løpet av min tid her, denne situasjonen var den siste jeg trodde jeg kom til å finne meg i. Hvor sinte bør jeg forberedte meg på at de er? Burde jeg si til dem at jeg har hatt sex med begge eller det andre jeg skrev øverst og bare la dem få ut sinnet sitt?
DamagedGoods Skrevet 22. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: 2,2/10 Anonymkode: 1fb51...bab Spurte ikke om penis størrelse, men ok?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Så lenge du og de har vært åpne rundt at det ikke er noe seriøst og bare skal være gøy so tror jeg det meste av følelsene dine akkurat nå kommer av at det er nytt og uvant for deg. Jobbet selv som bartender når jeg var 18 til 21, hadde kjæreste på den tiden men vet at folk hooket opp mye. Det er nok full mulighet for at det du ser på som flaksen har gått ut, kan være at de to har noen helt andre planer enn det du tenker. Anonymkode: cd6bf...f99 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 DamagedGoods skrev (59 minutter siden): Håper google translate gjorde en grei jobb å få dette til å henge sammen, tenkte meg ikke om og skrev alt på engelsk så har rett skrevet så godt jeg kan, har også kanskje hatt litt innabors. Til TLDR readers har to kvinner, venninepar, jeg jobber med som jeg har hatt sex med som begge vil at det skal være casual, sier nå separat at de begge vil gå på en date med meg på samme dag hvor vi har fri. Sier de bare liker å tilbringe tid med meg på jobb og har lyst på en gøy kveld med meg. Jeg synes jo at siden det er de som har sagt fra starten av at de ikke vil ha noe seriøst, vet har blitt med andre menn hjem så har de ingen grunn til å være sint på meg. Men hvorfor får jeg en følelse av at de har funnet ut at jeg har hatt sex med begge. Med vilje fikk ordnet fri samtidig og er ute etter å lure meg og fange meg i å være på date med den andre uansett hvem jeg velger? Burde jeg være ærlig og si at jeg har vært med begge, eller gå på date, bli oppdaget og bare la dem få ut sinnet? For jeg skjønner at siden de er venner kan de føle det er å trå over grensen. Jeg har flyttet til utlandet for å studere og fikk meg jobb på en bar i sommer, og jeg har så mye sex at jeg begynner å få skyldfølelse. Føler ikke jeg kjenner meg igjen iblant samtidig som jeg har det utrolig gøy, føler meg ikke som en taper lengre og ikke vil gå tilbake til å være alene hver kveld. Startet med at jeg stod å talte kassa etter vi var stengt og kjente plutselig en hel kropp presset mot ryggen min som ledet til at hun gikk ned på meg. Når jeg kom, sa hun bare "ok du får være med hjem." Hun startet allerde i bilen å ta på seg selv for å gjøre seg klar så sexen varte ikke så lenge før vi sovnet men hadde sex igjen når vi voknet. Selv om det var en flørtende tone mellom meg og de andre kvinnene som jobber der fra starten av, så aldri noe jeg tok seriøst, siden de også flørtet og gav hverandre komplimenter hele tiden. Tenkte det bare var deres måte å for det første holde god stemning og samtidig få mannlige kunder til å gi mer tips. Var tydelig på at dette ikke var starten på noe forhold, hun kunne gjerne tenke seg å ha sex igjen men om jeg ble sjalu om jeg så henne bli med noen andre hjem så var det over. Ble med henne hjem neste kveld, men tredje kveld var hun ferdig tidlig og dro med en kunde hjem. Vasket den siste båsen og en av de andre begynte å flørte, snakket om at jeg var den farlige typen av uskyldig, før hun vitset med at det var et mirakel ingen hadde snappet meg opp enda. Endte opp med sex på sofaen i bakrommet. Slik har de siste 3 månedene av mitt liv fortsatt hvor den eneste jeg ikke har hatt sex med på jobb er sjefen, og de to vaktene vi har. To kvinner som bare jobbet der en uke før de sluttet, hadde sex med dem også. Deretter kom neste steget hvor jeg slik som dem, endte opp med å bli med eller ta kunder med hjem som satt på stolen ved disken hvor vi flørtet og de endte opp med å vente til skiftet mitt var over. Bare så det er klart, aldri hatt sex med en kvinne som var mer enn lett brisen, aldri hatt sex med noen som var direkte full, jeg kan ikke si at jeg er så uskyldig lenger, men jeg har en grense for hva jeg gjør. Følte meg aldri komfortabel med tanken de få gangene jeg hadde mulighet når jeg var ute på byen og fulle kvinner prøvde seg på meg. Nå føler jeg derimot at flaksen min har gått ut og at de muligens har snakket med hverandre om meg etter de begynte å se at jeg ble med kunder hjem. For nå vil to av dem som er gode venner fra før plutselig på date på samme dag, og jeg klarer ikke å la være å få en følelse av at uansett hvem jeg velger så kommer den andre slik at de kan kalle meg ut for å være en F-boy. Prøvde å komme meg ut av det ved å si at jeg tenkte jeg skulle ikke ut den kvelden, men da ville de komme hjem til meg. Så jeg prøver nå å få det til slik at jeg får møt en tidlig på dagen og en på kvelden, men om de planlegger så vil det jo funke dårlig. Jeg har ikke fortalt selv min beste venn hva som foregår, ingen hjemme ville trodd meg. Jeg håpet jeg kom til å kanskje få en kjæreste i løpet av min tid her, denne situasjonen var den siste jeg trodde jeg kom til å finne meg i. Hvor sinte bør jeg forberedte meg på at de er? Burde jeg si til dem at jeg har hatt sex med begge eller det andre jeg skrev øverst og bare la dem få ut sinnet sitt? Spiller da ingen rolle, ha sex med hvem du vil, ønsker du å date eller liker noen. Go for it! You Don’t owe a shit! Følg det DU har lyst til. Anonymkode: 1c34a...a79 1
Gjest parkeringsvakten Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 (endret) Når du sier du skrev alt på engelsk, mener du egentlig at du har stjålet teksten fra et engelsk språklig forum, som for eks reddit? Google translate fungerte uansett dårlig, jeg orker ikke lese så mye tekst som har så dårlig flyt Endret 22. august 2022 av parkeringsvakten
DamagedGoods Skrevet 22. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2022 17 minutter siden, parkeringsvakten said: Når du sier du skrev alt på engelsk, mener du egentlig at du har stjålet teksten fra et engelsk språklig forum, som for eks reddit? Google translate fungerte uansett dårlig, jeg orker ikke lese så mye tekst som har så dårlig flyt Hvorfor skal jeg stjele en tekst for å legge den inn her? Er også derfor jeg lagde egen seksjon for TLDR for de som ikke orker å lese. Men interessant at du sier det har dårlig flyt uten å ha lest det.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 hvor ung er du? Anonymkode: beb27...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå