AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hei, Jeg og min ex har 2 barn sammen på 8 og 6. Og har delt foreldreansvar. Jeg ønsker å flytte fra nåværende by til en annen ca 3 timer unna (bil), siden jeg føler meg mye alene og har ingen venner og familie her. Men samtidig ønsker jeg at barna er blitt stor nok til å takle det. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan flytte? Anonymkode: 904d8...c4b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Jeg ville aldri flyttet før yngste var ferdig med VGS.... Men det er meg. Hadde ikke tatt sjansen på å gjøre forholdet mellom barna og meg svakere eller dårligere ved å flytte såpass langt unna. Anonymkode: ea0f8...93b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Hadde du tenkt til å flytte alene, eller tenkte du å ta med deg barna? I en sånn situasjon er det jo umulig med 50/50, det må jo bli annenhver helg, og da synes jeg barna skal få bo der de har nettverk og venner. Den som velger å flytte må dessverre si fra seg mye samvær. I dette tilfelle må far ha barna mest, også må de evt. besøke deg. Jeg personlig hadde ikke kunnet gjøre det før barna ble voksne og flyttet ut, men det er jo ingen fasit. Anonymkode: 24492...7d7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Blir det ikke plundrete for barna med så lang reisevei til skolen? Anonymkode: c9066...227
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir det ikke plundrete for barna med så lang reisevei til skolen? Anonymkode: c9066...227 Hva er pludrete med 3 timers lang skolevei? Jeg hadde valgt å hatt mine barn nærme meg, fremfor annen familie og venner.. Jeg hatt virkelig tatt tak og prøvd å danne meg et nytt nettverk rundt der barna bor. Jeg hadde ventet med å flytte så langt vekk til yngste var ferdig med vgs Anonymkode: 9ffd2...081 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Jeg og min ex har 2 barn sammen på 8 og 6. Og har delt foreldreansvar. Jeg ønsker å flytte fra nåværende by til en annen ca 3 timer unna (bil), siden jeg føler meg mye alene og har ingen venner og familie her. Men samtidig ønsker jeg at barna er blitt stor nok til å takle det. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan flytte? Anonymkode: 904d8...c4b Flytter du så langt blir du annenhver helg mamma. Er du villig til det?
Alauda Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Jeg og min ex har 2 barn sammen på 8 og 6. Og har delt foreldreansvar. Jeg ønsker å flytte fra nåværende by til en annen ca 3 timer unna (bil), siden jeg føler meg mye alene og har ingen venner og familie her. Men samtidig ønsker jeg at barna er blitt stor nok til å takle det. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan flytte? Anonymkode: 904d8...c4b Dere kan jo ikke ha delt foreldreansvar med 50/50 samvær om dere bot tre timer unna hverandre. Jeg tenker det er en dårlig idé å flytte tre timer unna selv med helgesamvær. Vent minst til yngste er 16. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Det ville jeg aldri gjort. Anonymkode: e7d38...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå