AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Som overskriften sier. Jeg har kjent på det i en ukes tid. Har lest litt om sopp i underlivet da symptomene stemmer. Fikk tak i canesten på lørdag. Tok den kapselen som følger med i går kveld. Smørte på ett tynt lag med kremmen å. I dag når jeg våknet lå det mye av det som ser ut som rester etter kapselen i trusen. Jeg var oppe ett par ganger pga sykt barn i natt så det var vel kanskje pga av at jeg var oppe å gikk at det skjedde. Bør jeg kjøpe en ny kapsel? Hvor lang tid tok det før du merket bedring? Anonymkode: 6923f...c12
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Bruk heller Diflucan. En pille, ikke noe kliss og søl med krem og stikkpiller. Anonymkode: af20f...715
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruk heller Diflucan. En pille, ikke noe kliss og søl med krem og stikkpiller. Anonymkode: af20f...715 What!!? Det nevnte ikke hun damen på apoteket. Er det bare en engangsdose å så ferdig med det liksom? Anonymkode: 6923f...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå