AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Er det noen som har kronisk sopp I underlivet som har fått hjelp av medisiner eller helsekost? Bruker et resept belakt middel nå som kur, og deretter som forebyggende. Flunoxol. TROR jeg den het? Men skal bare bruke i 3 uker. Soppen forsvinner jo ikke helt mens jeg Bruker kuren hellet. Og er ekstremt når jeg ikke bruker noe. Det blir dyrt og jeg smitter ofte partneren min. Kan vi ikke ha sex da? Han Bruker bare canisten, mens jeg Bruker kuren, og da har vi ikke sex da. Men er det noen som har erfaring med melkesyrebakterier fra helsekosten, eller andre vitaminer?? Anonymkode: c2eae...44d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Nå bruker du jo denne kuren. Om den ikke funker så ringer du lege og får ny time og henvisning. Hvorfor din partner bruker canesten vet jeg ikke? Er han også plaget? Har han ikke symptomer så skal han ikke bruke soppmiddel. Står det på middelet du nå bruker at du ikke kan ha sex? I så fall: hvorfor? Og hva er dette våset om at du «smitter» din partner? Det er ikke klamydia du har, ts. Ha sex alt du lyster. Sopp «smitter» ikke noen som helst fordi absolutt alle mennesker har sopp. 100% av tiden. Det som skjer når du får det medisinen kaller «sopp» er at soppen får gode vekstvilkår og tar over i underlivet. Den er der hele livet ditt, slik du også har sopp på hud og negler og i luftveiene uten at det gjør det minste skade. Hvorfor akkurat din helse ikke holder soppen under normal kontroll? Det må du nesten diskutere med din lege. Nærliggende er å tenke at du sliter med helseutfordringer eller at du spiser mye raske karbohydrater. Begge kjente risikofaktorer. Anonymkode: cb2fc...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Har du vert hos gynekolog? Anonymkode: 0a2d9...ba1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Har du hormonspiral? Med min forrige hormonspiral hadde jeg det slik, men da jeg byttet ble det helt borte. Ifølge gynekologen min skal ikke en spiral kunne forårsake konstant soppinfeksjon, men min gjorde i alle fall dette. Tror ikke det er selve typen hormonspiral som var årsaken, da jeg har hatt tidligere, og har nå samme type som den som gav meg soppinfeksjoner. Anonymkode: dc876...59b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noen som har kronisk sopp I underlivet som har fått hjelp av medisiner eller helsekost? Bruker et resept belakt middel nå som kur, og deretter som forebyggende. Flunoxol. TROR jeg den het? Men skal bare bruke i 3 uker. Soppen forsvinner jo ikke helt mens jeg Bruker kuren hellet. Og er ekstremt når jeg ikke bruker noe. Det blir dyrt og jeg smitter ofte partneren min. Kan vi ikke ha sex da? Han Bruker bare canisten, mens jeg Bruker kuren, og da har vi ikke sex da. Men er det noen som har erfaring med melkesyrebakterier fra helsekosten, eller andre vitaminer?? Anonymkode: c2eae...44d Jeg har kjempegod erfaring med Idoform fra apoteket. Jeg hadde kronisk sopp, tok kur etter kur, men det kom alltid tilbake. Helt til jeg begynte å ta Idoform melkesyrebakterier. Da ble jeg kvitt det for godt. Har ikke hatt sopp på flere år nå. Anonymkode: 7e053...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå