AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Hadde EL rundt 23.juli. Hadde en uvanlig kort mensen fra 4.-7. august. Er kvalm hver dag, kjempetrøtt, og har spotting som minnet meg om de gangene jeg har vært gravid og bare har hatt litt lyserosa blod her og der. Testet like før jeg fikk det jeg trodde var mensen men ikke etter da jeg antok jeg ikke var gravid. Tok ny test i dag som det er den svakeste linjen jeg har sett på (billigstrimler fra nettet). Om jeg var gravid ville tester vært super positive, for det er ingen sjanse for at jeg kan ha blitt gravid etter sist måneds EL. Jeg antar at testen ikke kan stoles på, men har andre opplevd lignende? Er bekymret for extrauterin graviditet men selv da ville vel testene vært sterkere? Anonymkode: 950a5...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde EL rundt 23.juli. Hadde en uvanlig kort mensen fra 4.-7. august. Er kvalm hver dag, kjempetrøtt, og har spotting som minnet meg om de gangene jeg har vært gravid og bare har hatt litt lyserosa blod her og der. Testet like før jeg fikk det jeg trodde var mensen men ikke etter da jeg antok jeg ikke var gravid. Tok ny test i dag som det er den svakeste linjen jeg har sett på (billigstrimler fra nettet). Om jeg var gravid ville tester vært super positive, for det er ingen sjanse for at jeg kan ha blitt gravid etter sist måneds EL. Jeg antar at testen ikke kan stoles på, men har andre opplevd lignende? Er bekymret for extrauterin graviditet men selv da ville vel testene vært sterkere? Anonymkode: 950a5...492 Hvis det ikke er noen sjanse for graviditet etter sist eggløsning så er den noe svak ja.. Har du ikke hatt sex? Eller hva gjør at du er så sikker? kan være skyggestrek isåfall da.. Anonymkode: ed8b8...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det ikke er noen sjanse for graviditet etter sist eggløsning så er den noe svak ja.. Har du ikke hatt sex? Eller hva gjør at du er så sikker? kan være skyggestrek isåfall da.. Anonymkode: ed8b8...fbc Takk for svar 😊 Jeg har gått på medisiner som har drept sexlysten (heldigvis bare midlertidig) og som jeg har fått beskjed fra lege om å unngå graviditet mens jeg er på de. Så absolutt ingen sjanse 😊 Anonymkode: 950a5...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for svar 😊 Jeg har gått på medisiner som har drept sexlysten (heldigvis bare midlertidig) og som jeg har fått beskjed fra lege om å unngå graviditet mens jeg er på de. Så absolutt ingen sjanse 😊 Anonymkode: 950a5...492 Okei, da vil jeg tippe at det der er en skyggestrek 😊 Anonymkode: ed8b8...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, da vil jeg tippe at det der er en skyggestrek 😊 Anonymkode: ed8b8...fbc Det må være det😊 Anonymkode: 950a5...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Den er ikke positiv og du er nok ikke gravid dessverre. Men snart Kommer nok ny eggløsning ? Jeg er ofte veldig kvalm like før og under eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå