Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva som egentlig blir regnet som "alt for mye"  eller ikke, det kommer selvfølgelig helt ann på hvor mye folk faktisk får i lønn. 

Anonymkode: e187c...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

hva som egentlig blir regnet som "alt for mye"  eller ikke, det kommer selvfølgelig helt ann på hvor mye folk faktisk får i lønn. 

Som står veldig tydelig I hovedinnlegget.

Anonymkode: f9194...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 10.45):

Banken sier at vi fint kan låne 5,5,

Anonymkode: 4f8df...2e8

I overskriften sier du 5. Det er stor forskjell på 5,5 og 4 mill i lån da. Hvor mye tenker dere ta?

Jeg synes ikke det er viktig hva andre har, for ingen har lik økonomi. Jeg mistet jobbet pga nedbemanning ifjor. Så da var vi glad for at vi kun har 3 mill i lån. Men vi er flinke til å justere oss. Men vi her ikke vet noe om deres økonomiske styring. Vi kjøper brukte møbler om vi trenger noe, går lite ut nå som vi har dårligere råd, fyller bensin på billigste dagene, jeg bruker ikke penger på dyre behandlinger osv. Om vi hadde levd annerledes ville 4 mill i lån vært mye her. 

Så er bare du selv og samboer som vet hvor mye dere kan tåle. 

Anonymkode: 07251...fb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Forbruket er like viktig! Har venner med høyere inntekt som har mindre til overs enn oss. Et vanvittig overforbruk. Og jo mer enn tjener jo mer forbruker. Ofte ihvertfall. 

Anonymkode: 07251...fb4

• Liker 1
Skrevet

Vi tjener 1,2 mill og kommer til å ta opp lån på ca 4 mill. Så kommer felleskostnader på ca 3-4tusen i tillegg. 

Vi bor i Oslo og har ikke noe valg. Dette blir da sammen med EK for å kjøpe en 3roms leilighet. 

Anonymkode: 7fdb3...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...