Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på det sier jo litt om hvor naiv folk på kvinneguiden er.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fordi det bl a er et alternativ-forum. Selv kunne jeg ønske at gruppen ble delt i tre, nemlig religion, filosofi og alternativt. Nå er det en salig røre.

Anonymkode: 3a790...d32

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er jo fordi det bl a er et alternativ-forum. Selv kunne jeg ønske at gruppen ble delt i tre, nemlig religion, filosofi og alternativt. Nå er det en salig røre.

Ja men hvordan kan noen tro på noe så dumt som at folk kan spås?

Skrevet
Sommer2464 skrev (1 minutt siden):

Det er jeg enig i. På den annen side så er jeg selv kristen og det finnes en haug mennesker som sikkert synes det er like dumt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jeg enig i. På den annen side så er jeg selv kristen og det finnes en haug mennesker som sikkert synes det er like dumt.

Ja da jeg er kanskje litt dømmende mot folk som tror de kan spås. Men det er ikke noe bedre å dømme kristne.

Skrevet
Sommer2464 skrev (7 minutter siden):

Man kan spå fremtiden. Jeg vet ikke hvordan, men folk spør meg om ting og jeg legger ut kortene, og de apår et scenario som så skjer.

Det særeste var da jeg på tull spådde min eldste bror, som var en innesluttet enstøing i 30årene og evig ungkar, at han ville møte en høy kvinne med gyllent hår, på en fest eller type feiring, og de ville gifte seg og få mange barn. Han lo og jeg lo, og 5 år etterpå ble han bedt spontant som følge til en dåp, møtte en høg kvinne med blondt hår til midjen, og de skulle gifte seg. Et par dager før bryllupet spurte han meg om jeg husker hva jeg så i kortene den gangen, og jeg hadde faktisk glemt det. De giftet seg og fikk faktisk 6 barn! Så hvem vet. 

Anonymkode: f1e7b...8c2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
15 minutter siden, Sommer2464 said:

Det ligger vel i menneskelig biologi og psykologi å føle kontroll og forutsigbarhet. Og kontroll føler man når man også har et svar på noe, selv om det potensielt kan være oppdiktet.

Uansett om det snakk om spådommer, religion, astrologi eller konspirasjonsteorier, så lenge det gir et svar, så er det mer behagelig enn å leve en hverdag uten et svar

- Og det er ingen som har lyst til å leve ubehagelig 🤷‍♂️

Skrevet

Dark magic aktivister og satanister blir lært opp av djevler og dark-spirits og demoner, bokstavelig talt. De bringer ødeleggelse og total lidelse til dems ofre.

De vil smake konsekvensene for dems ondskap.

De er baby body; jeg har allerede utkjempet 2 av dems demon mestere, og den ene er begravd for alltid ;)

#none by ny side till this pretty young white bitch hooped to my ride, took her to the crip, showed how I die every night

#Sam Harris er ikke spirituell, han tror fortsatt på hjerner

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man kan spå fremtiden. Jeg vet ikke hvordan, men folk spør meg om ting og jeg legger ut kortene, og de apår et scenario som så skjer.

Det særeste var da jeg på tull spådde min eldste bror, som var en innesluttet enstøing i 30årene og evig ungkar, at han ville møte en høy kvinne med gyllent hår, på en fest eller type feiring, og de ville gifte seg og få mange barn. Han lo og jeg lo, og 5 år etterpå ble han bedt spontant som følge til en dåp, møtte en høg kvinne med blondt hår til midjen, og de skulle gifte seg. Et par dager før bryllupet spurte han meg om jeg husker hva jeg så i kortene den gangen, og jeg hadde faktisk glemt det. De giftet seg og fikk faktisk 6 barn! Så hvem vet. 

Så DET er liksom bekreftelsen på at du kan spå? At du "forutså" at en singel mann i sin rette alder møter en kvinne, blond sådan, i et blondt land som Norge og at de (oi oi) fikk barn sammen i tillegg!?

Det skulle neimen ikke mye til for å "spå" det mulige scenarioet, for hvem som helst. 

Mambo jambo. Folk går på alt mulig, det er helt utrolig.

Anonymkode: 856ed...a81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så DET er liksom bekreftelsen på at du kan spå? At du "forutså" at en singel mann i sin rette alder møter en kvinne, blond sådan, i et blondt land som Norge og at de (oi oi) fikk barn sammen i tillegg!?

Det skulle neimen ikke mye til for å "spå" det mulige scenarioet, for hvem som helst. 

Tenkte det samme. Fenomenet bekreftelsestendens er overraskende sterkt hos veldig mange! Verden blir så mye mindre mystisk når man forstår litt grunnleggende kritisk tenkning. Anbefaler det. Gøy å lære også!

Anonymkode: 8f774...bd4

• Nyttig 1
Skrevet
Sommer2464 skrev (4 timer siden):

Det lurer jeg på det sier jo litt om hvor naiv folk på kvinneguiden er.

Helt enig. Noen begynner til og med å i løpet av noen måneder å gå fra å ikke tro til å ovrbevise seg selv om at det finnes magiske vesener og at et av dem er supermagisk og elsker alle. Ja bortsett fra de som blir folkemyrda av vesenet da. Noen blir til og med overbevist av fullstendig elendige argumenter som ikke henger på greip i det hele tatt..

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Noen begynner til og med å i løpet av noen måneder å gå fra å ikke tro til å ovrbevise seg selv om at det finnes magiske vesener og at et av dem er supermagisk og elsker alle. Ja bortsett fra de som blir folkemyrda av vesenet da. Noen blir til og med overbevist av fullstendig elendige argumenter som ikke henger på greip i det hele tatt..

Det handler fortsatt om kontroll og forutsigbarhet som skaper trygghet i bunnen av det hele.

Det er bedre å vite enn å ikke vite, selv om det man vet er objektivt bak mål. Å argumentere i mot andre sine svar på trygghet, blir som å fortelle dem å kvitte seg med bade-ringene sine som holder dem flytende i en ukjent vann. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, men det er noe av det særere. Jeg har spådd folk ting som har skjedd de stadig vekk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 23.19):

Nei, men det er noe av det særere. Jeg har spådd folk ting som har skjedd de stadig vekk. 

Det nytter ikke å overbevise dem som ikke tror på at klarsyn og tarot er mulig, vi må nok bare være enig om å være uenig🤷‍♀️ Jeg derimot tror på dette, uten tvil. Og det er flere klarsynte med sterke evner her inne i forumet😊 Hadde du hatt lyst å legge kort på meg, anonymbruker ...8c2? Ang kjærlighet og evt andre ting som skulle poppe opp? 💜😊

Anonymkode: db9e5...e9a

Skrevet

Fordi det gir folk håp.

Anonymkode: c5d3f...293

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis det finnes klarsynte er det svært få av dem i verden å kanskje ingen av dem på kvinneguiden ikke uten grunn at det kalles overnaturlig kraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...