Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom over alvekoppen Noen som har prøvd dette? Hørtes jo forlokkende ut, men er det så bra som produsenten påstår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter den alvekopp nå? Søker du på forumet på divacup, damebeger, keeper etc så får du opp masse tråder om denne lille saken.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å bruke den, men har venninner som sverger til den!

Skrevet (endret)

Kjært barn har mange navn. Må si at alvekopp, er et betydelig mer delikat navn enn både divacup og damebeger. Damebeger er jo rett og slett kvalmt! Har aldri prøvd noen av disse selv, men har vært flere tråder her inne om de, og det virker som om folk er fornøyde.

Endret av Milah
Skrevet

600 kr :hakeslepp:

Jeg kjøpte Mooncup for 220 kr. Den lå i postkassen 5 dager etter bestilling og jeg er kjempefornøyd. Aldri mere tamponger eller bind igjen.

Her er en tråd om samme emne.

Skrevet

Jeg har en tilsvarende av annet merke (Mooncup, som forøvrig kostet nesten 400kr mindre enn den det er link til her) og er kjempefornøyd! Absolutt verd å prøve! Mye enklere enn jeg hadde trodd! Enkel å holde ren og genial fordi den kun trengs å tømmes to ganger om dagen. Jeg kjøpte min mest for å sjekke ut hva dette var, men nå er jeg helt hekta! ;)

http://www.mooncup.co.uk/

Skrevet

Hm, tror jeg får teste ut dette her når den tid kommer (er gravid og slipper mensen på leeeeeeeeeeeeeeeeeenge!), har bare ikke fått med meg at noe sånt finnes. Takk for lenker!

Skrevet

Fader, hvor mange navn selges denne egentlig under?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...