Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Mann 32 samboer med kvinne 29, vært sammen i litt over 1 år.

Dette er et direkte sex relatert spørsmål.

Vi har fin sex å inntrykket er at vi begge er fornøyde, men hun og orgasmer er noe som ikke alltid er like lett under samleie, får orgasmer de fleste gangene vi har sex,ofte blir det bare 1 eller 2 for henne.. å jeg føler hun ikke er helt fornøyd med sexen, ofte føler jeg det slikt.

Nettopp fordi når hun onanerer selv, så er hun opp i 6-10 orgasmer på en "økt", å det trenger ikke være lengere enn 10 min med onanering. Å da er hun helt utslått, sovner, ja man ser at det har vært heftig å hun er ganske gla og fornøyd etter.. å når jeg har vært med når hun onanerer, så er det mye nytelse inn i bildet, noe som ikke vises når vi har sex sammen å hun bruker vibrator.blir litt sånn, helt ok følelse jeg føler hun har opplevd når vi har sex. Dette gjør at jeg ikke synes det er veldig moro å ha sex, når jeg vet at oss sammen funker det ok, hun alene er hun opp I skyene, å føler hun direkte er mer fornøyd med alene sex enn sammen med meg.

Vi har pratet sammen om det, å hun sier det er bra nok sexen vi har, men det qtemmer ikke overens med sexen vi har kontra henne alene med seg selv.

Hvis jeg er borte en uke, er det fort at hun bruker onanering hver kveld, å hun sier det er fordi det hjelper henne sove, å den er grei, men hver kveld å så mange ganger, må jo selvfølgelig ligge noe i det at hun faktisk digger det.. men vi ilag går fort en uke uten at det blir noe sex.. å når hun sliter å sove, så har jeg tilbudt at vi kan ha sex, så hun får sove, men hun er svært lite interessert.. å det har hendt at hun har gått på nabo rommet for å onanere på kveldene når hun sliter med å sovne, gjort dette i skjul, men også sport om hun kan, å selvfølgelig har jeg sagt ja det må hun bare gjøre om nøden er der. Men selvfølgelig skulle jeg jo ønske at jeg var nok til det formålet.. jeg får henne til å få orgasmer ved å stimulere henne med tunge og fingrer, men det blir aldri like intens som når hun gjør det selv, å det er jo greit nok, men det er også ekstremt vanskelig å få henne til å komme, å får jeg det til 1 gang må jeg nesten juble for seier.. aldri hatt det problemet med en kvinne før.

Aldri hatt problemer seksuelt med noen før, hatt tidligere samboere, hatt fantastisk sex der det meste å nesten alt er ganske så bra seksuelt. Før jeg møtte henne var jeg ganske seksuelt selvsikker å følte jeg var flink med kvinner og deres nytelse, men denne gangen er jeg ikke helt trygg der lengere.

Er dette fallgruvene for forholdet? Kan et forhold fungere der ene parten ikke er så fornøyd seksuelt..  for vi har det helt latterlig bra ilag på alle andre felt, å kjemien vårs er magisk, å vi treffer hverandre på så mange punkter der vi føler begge at vi har vunnet i stor premie på match.

Tidligere forhold har jeg matchet med sexen på topp nivå, å vært i drømmeland seksuelt, men andre ting i forholdet har da ikke vært så bra, men igjen, sexen betyr mye for meg å har en høy prioritering i et forhold.

Mvh Usikker mann 32

Anonymkode: cde59...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser først nå hvor dårlig skrevet det var, å uoversiktlig å litt fram og tilbake. Beklager dette så mye.

Mvh Trådstarter.

Skrevet

Først av alt. Sexen tar seg nok litt opp om du slutter å være usikker og blir litt mere mann. 

Sekundært. Forhold med adekvat sex varer ikke. Før eller siden kommer hun til å trenge skikkelig sex. Og det kommer hun til å skaffe seg enten med eller uten deg. 

Anonymkode: 6aa9a...8e0

• Liker 3
Skrevet

Hmmm.

Jeg tenker at det er forskjell på å ha et sexliv med kjæresten og å ha et sexliv med seg selv. Det er jo ikke det samme og gir ikke akkurat samme utbytte. Jeg får teknisk sett kraftigere orgasmer med mindre "innsats" om jeg bruker en vibrator alene, men det er ikke like tilfredsstillende som å ha sex med mannen min. Det handler jo om alt rundt, kroppskontakten, lydene, å gi han nytelse, osv.

Men det kan sikkert ta overhånd for noen, det finnes jo noen menn som heller vil runke enn å ha sex med dama si. Eller som runker hardt og fort og derfor har vanskeligere for å komme med en partner. Og likens kan man nok bli avhengig av den kraftige stimulien fra sexleketøy.

Men du vet jo egentlig ikke at hun er misfornøyd med sexlivet dere har? Så lenge hun ikke velger vibrator over sex med deg hvis du er tilgjengelig og har lyst, så er det jo litt privat hva hun gjør?

Anonymkode: d7e80...db2

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ser henne onanere selv, kan du ikke plukke opp noen tips på hvordan hun liker det? Ikke bare gjør det samme som eksen din likte, finn ut hva hun liker.

Og hvis hun har noe fetisjer eller noe sånt så kan dere jo kanskje prøve det. Jeg ville ha spurt henne uten å starte med at sexlivet dere suger. Bare spør fordi du er nyskjerrig, og ha en leken samtale i stedet. 

Anonymkode: 14663...0c7

• Liker 1
Skrevet

Takk for rask respons.. skriver litt i fortvilelse enn noe annet, jeg får det ikke til me denne dama , å tilfredsstille henne.. aldri vært et problem før. Å selvfølgelig bruker jeg ikke samme metode på henne som eksen, er vel noe man lærer ved første bytte av sex partner, eller burde være logisk. Jeg er han som jenter har snakket om at HAN må dere ligge med, for han er amazing i senga å gir deg akkurat det du trenger.. så plutselig er jeg helt ubrukelig seksuelt for dama 😅 men takk for gode tips og forslag. Settes veldig pris på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du ser henne onanere selv, kan du ikke plukke opp noen tips på hvordan hun liker det? Ikke bare gjør det samme som eksen din likte, finn ut hva hun liker.

Og hvis hun har noe fetisjer eller noe sånt så kan dere jo kanskje prøve det. Jeg ville ha spurt henne uten å starte med at sexlivet dere suger. Bare spør fordi du er nyskjerrig, og ha en leken samtale i stedet. 

Anonymkode: 14663...0c7

Snakket med henne ang fetisj, å hun sier hun ikke har noen, annet enn å bli pult hardt.. å det får hun. Onaneringen hennes har jeg vært med å studert, da hun bruker fingrene, å det ser så originalt ut å helt "vanelig" uten noen vri, men funker ikke når jeg prøver.. kommer sikkert med tiden.. men 1 år sammen burde man funnet ut av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for rask respons.. skriver litt i fortvilelse enn noe annet, jeg får det ikke til me denne dama , å tilfredsstille henne.. aldri vært et problem før. Å selvfølgelig bruker jeg ikke samme metode på henne som eksen, er vel noe man lærer ved første bytte av sex partner, eller burde være logisk. Jeg er han som jenter har snakket om at HAN må dere ligge med, for han er amazing i senga å gir deg akkurat det du trenger.. så plutselig er jeg helt ubrukelig seksuelt for dama 😅 men takk for gode tips og forslag. Settes veldig pris på.

Du overdriver nok litt her. "Ubrukelig seksuelt", men hun får 1-2 orgasmer hver gang?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Er du god på forspill? Da snakker jeg det å tirre og pirre henne i minst 10-15 minutt før du engang tar på henne mellom bena? Leke med henne superforsiktig over undertøyet og holde seg til resten av kroppen, og av og til streife svakt over klitoris området, slik at kroppen hennes får tid til å virkelig var crave mer før du engang har tatt på den? 

Jeg komme mye raskere og hardere med vibratorer enn med partner, og jeg skal forklare i detalj. Det er både fordi jeg nesten ubevisst tenner meg selv mentalt i tankene i stunden før jeg skal bruke vibratoren, og fordi jeg er blitt godt vant til sterke vibrasjoner og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal bevege den for at det skal funke. Det er sikkert litt likt for deg når du runker, at du klarer å runke deg selv raskere enn det samboeren din klarer kanskje? 

Jeg foretrekker likevel å ha sex med mannen og velger aldri leketøy over han, men jeg er ikke alltid gira på å ta initiativ for sex med han fordi han har en tendens til å rushe inn i selve sexen. Hvis samboeren din er som meg, og som mange andre damer, så bruker kroppen vår tid før våre intime områder er fylt med blod og dermed langt mer følsomme. Hvis det blir rushet og han begynner med tunga rett på meg, eller fingre inni meg eller direkte penetrasjon tidligere enn minst 10, men helst hvertfall 15 minutter, med sexy oppvarming uten direkte lek, så er jeg mindre følsom gjennom hele seansen og har mye vanskeligere for å komme. Hvis han tar den tiden til å la kroppen min SKRIKE etter mer, fy søren som han da kan få meg til å komme. Dette er en så undervurdert greie for mange menn, fordi deres kropper ikke fungerer likt og det tas for gitt. 

Jeg håper du gir dette et forsøk 😎

Anonymkode: 2cd10...a7b

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du overdriver nok litt her. "Ubrukelig seksuelt", men hun får 1-2 orgasmer hver gang?

Ikke hver dag, når vi har sex 1+ ganger i uken. Å jeg tenker ikke ubrukelig for meg, men føler det er slikt for henne.. da hun får mer ut av sex med seg selv enn med meg, iallefall hvor fornøyd hun blir, å orgasmene hun får som gjerne er nesten d 10 doble alene. Jeg selv er fornøyd med henne å sexen vi har for min del, men føler ikke hun kommer i mål å sitter igjen med en god opplevelse som jeg gjør. Bare henne jeg tenker på her å hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre for henne.

Skrevet

K30 her.

Hvis jeg er på egen hånd, får jeg alltid orgasme. Sammen med samboer? Svært sjeldent. Selv de gangene han har kommet før meg, og henter frem favorittvibratoren min for å få meg i mål, er det så vidt det går. Det har jo å gjøre med at jeg vet akkurat hvor den bør holdes for å komme (gjentatte ganger også), mens han virrer rundt og bytter vinkel i det jeg er like ved klimaks😂 selv ved rettledning!

Likevel er jeg stort sett fornøyd med sexlivet vårt. Noen ganger skulle Jeg ønske det var oftere eller at han tok litt mer intiativ (spesielt i starten av sexen). Men det handler mer om hans helse å gjøre, så det går i bølger. 

For min del ligger det mer bekreftelse og intimitet og kjærlighet i sex i vårt forhold, enn selve nytelsen. Jeg synes vår sex er god, selv om det ikke gir orgasme, fordi det handler om så mye mer enn bare det. 

Hadde aldri giddet å ha en FF som jeg ikke fikk orgasme med hver gang. Men i et forhold handler det altså om mer.

Dette gjelder for meg. Ikke nødvendigvis alle andre kvinner har det likt. Men hvis hun sier hun generelt er fornøyd - og insisterer på det, ville jeg slappet litt mer av om jeg var deg, og fokusert mer på alt det andre fine i sexen enn orgasmen.

Anonymkode: 757a9...6a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er du god på forspill? Da snakker jeg det å tirre og pirre henne i minst 10-15 minutt før du engang tar på henne mellom bena? Leke med henne superforsiktig over undertøyet og holde seg til resten av kroppen, og av og til streife svakt over klitoris området, slik at kroppen hennes får tid til å virkelig var crave mer før du engang har tatt på den? 

Jeg komme mye raskere og hardere med vibratorer enn med partner, og jeg skal forklare i detalj. Det er både fordi jeg nesten ubevisst tenner meg selv mentalt i tankene i stunden før jeg skal bruke vibratoren, og fordi jeg er blitt godt vant til sterke vibrasjoner og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal bevege den for at det skal funke. Det er sikkert litt likt for deg når du runker, at du klarer å runke deg selv raskere enn det samboeren din klarer kanskje? 

Jeg foretrekker likevel å ha sex med mannen og velger aldri leketøy over han, men jeg er ikke alltid gira på å ta initiativ for sex med han fordi han har en tendens til å rushe inn i selve sexen. Hvis samboeren din er som meg, og som mange andre damer, så bruker kroppen vår tid før våre intime områder er fylt med blod og dermed langt mer følsomme. Hvis det blir rushet og han begynner med tunga rett på meg, eller fingre inni meg eller direkte penetrasjon tidligere enn minst 10, men helst hvertfall 15 minutter, med sexy oppvarming uten direkte lek, så er jeg mindre følsom gjennom hele seansen og har mye vanskeligere for å komme. Hvis han tar den tiden til å la kroppen min SKRIKE etter mer, fy søren som han da kan få meg til å komme. Dette er en så undervurdert greie for mange menn, fordi deres kropper ikke fungerer likt og det tas for gitt. 

Jeg håper du gir dette et forsøk 😎

Var veldig flink første 6-8 mnd sammen med dette, å ja det funker åpenbart uten at det ble noe suksess å gi henne orgasmer.. med tiden har jeg litt gitt opp, å lagt meg på latsiden, sagt hun er jo flinkere til det å får det til selv, så har gitt litt opp, å hun gjør det bedre så, blitt sånn at når vi har sex, så skaffer hun orgasme med vibrator mens jeg penentrerer henne. Hun er ikke så flink på forspill selv, er veldig rett på, skal vi ha sex, så skjer det bare rett på for det meste nå. Savner helt ærlig slikt det var før, når man tok mer tid til hverandre, men når det ikke kommer så mye urt av det, har jeg gitt litt opp, å virker som hun også har det, eller så er det bare at vi er kommet til fasen der vi er blitt litt slappe på det området.

Vi jobber en del begge to, så har blitt litt i et dårlig mønster kanskje.. ofte blir det slikt, nå er det 1-2 uker siden vi har hatt sex, nå må vi bare gjøre det, å det kommer fra oss begge.

Hun har sagt at å bli slikket og fingrer er bare helt ok, så når jeg ikke får det til har det gitt meg mer følelse av at det funker ikke, så hvorfor prøve.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Var veldig flink første 6-8 mnd sammen med dette, å ja det funker åpenbart uten at det ble noe suksess å gi henne orgasmer.. med tiden har jeg litt gitt opp, å lagt meg på latsiden, sagt hun er jo flinkere til det å får det til selv, så har gitt litt opp, å hun gjør det bedre så, blitt sånn at når vi har sex, så skaffer hun orgasme med vibrator mens jeg penentrerer henne. Hun er ikke så flink på forspill selv, er veldig rett på, skal vi ha sex, så skjer det bare rett på for det meste nå. Savner helt ærlig slikt det var før, når man tok mer tid til hverandre, men når det ikke kommer så mye urt av det, har jeg gitt litt opp, å virker som hun også har det, eller så er det bare at vi er kommet til fasen der vi er blitt litt slappe på det området.

Vi jobber en del begge to, så har blitt litt i et dårlig mønster kanskje.. ofte blir det slikt, nå er det 1-2 uker siden vi har hatt sex, nå må vi bare gjøre det, å det kommer fra oss begge.

Hun har sagt at å bli slikket og fingrer er bare helt ok, så når jeg ikke får det til har det gitt meg mer følelse av at det funker ikke, så hvorfor prøve.

Da vet du jo hva du må gjøre, og jeg kan bryte det ned i to svært tydelige instrukser:

1. Ta kontroll over situasjonen og ta grep for å bringe tilbake noe av det fra fortiden som du savner. 

2. Legg bort egoet ditt! Pride is the downfall of genuine connection. Du sier at det "kommer ikke noe ut av det", og den mentaliteten blir fullstendig feil! Det er jo ikke orgasmen som er målet ved sex! Det er å føle seg nær hverandre og å være intime, som er så mye mer enn kun orgasmer. Dette bunner i at du ikke føler at du er god nok, og det er en veldig vond følelse, men den er også svært skadelig for forholdet. Du må aktivt ta grep for å jobbe med denne følelsen. Husk at alt det vi føler og tenker ikke nødvendigvis er en universell sannhet!!! 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Her er det hun som har et problem. Å bruke vibrator er som å spise fastfood. Kjapt og godt, og man kan bli avhengig. 

Anonymkode: ff668...e38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Mann 32 samboer med kvinne 29, vært sammen i litt over 1 år.

Dette er et direkte sex relatert spørsmål.

Vi har fin sex å inntrykket er at vi begge er fornøyde, men hun og orgasmer er noe som ikke alltid er like lett under samleie, får orgasmer de fleste gangene vi har sex,ofte blir det bare 1 eller 2 for henne.. å jeg føler hun ikke er helt fornøyd med sexen, ofte føler jeg det slikt.

Nettopp fordi når hun onanerer selv, så er hun opp i 6-10 orgasmer på en "økt", å det trenger ikke være lengere enn 10 min med onanering. Å da er hun helt utslått, sovner, ja man ser at det har vært heftig å hun er ganske gla og fornøyd etter.. å når jeg har vært med når hun onanerer, så er det mye nytelse inn i bildet, noe som ikke vises når vi har sex sammen å hun bruker vibrator.blir litt sånn, helt ok følelse jeg føler hun har opplevd når vi har sex. Dette gjør at jeg ikke synes det er veldig moro å ha sex, når jeg vet at oss sammen funker det ok, hun alene er hun opp I skyene, å føler hun direkte er mer fornøyd med alene sex enn sammen med meg.

Vi har pratet sammen om det, å hun sier det er bra nok sexen vi har, men det qtemmer ikke overens med sexen vi har kontra henne alene med seg selv.

Hvis jeg er borte en uke, er det fort at hun bruker onanering hver kveld, å hun sier det er fordi det hjelper henne sove, å den er grei, men hver kveld å så mange ganger, må jo selvfølgelig ligge noe i det at hun faktisk digger det.. men vi ilag går fort en uke uten at det blir noe sex.. å når hun sliter å sove, så har jeg tilbudt at vi kan ha sex, så hun får sove, men hun er svært lite interessert.. å det har hendt at hun har gått på nabo rommet for å onanere på kveldene når hun sliter med å sovne, gjort dette i skjul, men også sport om hun kan, å selvfølgelig har jeg sagt ja det må hun bare gjøre om nøden er der. Men selvfølgelig skulle jeg jo ønske at jeg var nok til det formålet.. jeg får henne til å få orgasmer ved å stimulere henne med tunge og fingrer, men det blir aldri like intens som når hun gjør det selv, å det er jo greit nok, men det er også ekstremt vanskelig å få henne til å komme, å får jeg det til 1 gang må jeg nesten juble for seier.. aldri hatt det problemet med en kvinne før.

Aldri hatt problemer seksuelt med noen før, hatt tidligere samboere, hatt fantastisk sex der det meste å nesten alt er ganske så bra seksuelt. Før jeg møtte henne var jeg ganske seksuelt selvsikker å følte jeg var flink med kvinner og deres nytelse, men denne gangen er jeg ikke helt trygg der lengere.

Er dette fallgruvene for forholdet? Kan et forhold fungere der ene parten ikke er så fornøyd seksuelt..  for vi har det helt latterlig bra ilag på alle andre felt, å kjemien vårs er magisk, å vi treffer hverandre på så mange punkter der vi føler begge at vi har vunnet i stor premie på match.

Tidligere forhold har jeg matchet med sexen på topp nivå, å vært i drømmeland seksuelt, men andre ting i forholdet har da ikke vært så bra, men igjen, sexen betyr mye for meg å har en høy prioritering i et forhold.

Mvh Usikker mann 32

Man kan faktisk bli litt ødelagt av å konstant bruke vibrator. Om hun ikke bruker den på en god stund så kan det være at hun lettere får orgasme ved sex. 

Anonymkode: 3ab3f...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke hver dag, når vi har sex 1+ ganger i uken. Å jeg tenker ikke ubrukelig for meg, men føler det er slikt for henne.. da hun får mer ut av sex med seg selv enn med meg, iallefall hvor fornøyd hun blir, å orgasmene hun får som gjerne er nesten d 10 doble alene. Jeg selv er fornøyd med henne å sexen vi har for min del, men føler ikke hun kommer i mål å sitter igjen med en god opplevelse som jeg gjør. Bare henne jeg tenker på her å hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre for henne.

Jeg hadde det lenge sånn med kjæresten. Bra sex, men ikke intenst fantastisk. Sex 1 gang i uka er rett og slett lite for å bli god på sex sammen etter bare ett år. Jeg hadde håpet at vi skulle begynne å ha sex 3-6 ganger i uka, slik jeg var vant til med ekser. Men han følte det var viktig å jobbe mye, så da ble det ikke til det. Likevel, etter noen år har vi rukket å bli godt kjent og jeg er tidvis like slått ut av vår sex som etter sex med meg selv. 

Anonymkode: d5e75...a38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du må rett og slett øve. Min kjæreste ble ikke flink til å slikke meg før etter minst 1,5 år.

Og så må dere ha oftere sex, kan ikke gå 2 uker imellom.

• Liker 2
Skrevet

Snakker dere sammen om dette, ts? Eller tillegger du her andre personer følelser? Altså at du har «bestemt» inne i hodet ditt at fordi dama får «mer» orgasmer ved masturbering så må hun synes at sexen med deg er døll?

Å tillegge andre personer følelser er ikke ålreit. Det er rødt flagg adferd, så det må du øyeblikkelig velge å slutte med. 

Utover det: sex er sex og runking er runking. De to har intet med hverandre å gjøre, slik dusjing og boblebad er to ulike ting. Å ta en kort dusj, skrubbe ned og bli ren er helt åpenbart effektiv rengjøring. Å ta et boblebad og kanskje kline litt er meget ineffektiv rengjøring. Begge deler har helt egne hensikter. At voksne folk blander behovet for sex og behovet for runking beviser nok bare hvor elendig sexundervisning endel foreldre velger å gi egne unger. 

Anonymkode: 26d0f...94a

• Liker 3
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du er nok en killer, men dama di har issues.

Er det sånn at hun vil avslutte sex når det er på sitt beste for henne?

Anonymkode: 2190b...37f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Snakket med henne ang fetisj, å hun sier hun ikke har noen, annet enn å bli pult hardt.. å det får hun. Onaneringen hennes har jeg vært med å studert, da hun bruker fingrene, å det ser så originalt ut å helt "vanelig" uten noen vri, men funker ikke når jeg prøver.. kommer sikkert med tiden.. men 1 år sammen burde man funnet ut av det.

Problemene med å "studere dit hun gjør, er flere:

1. Du kan nesten garantert ikke ta på henne fra helt samme vinkel som hun gjør selv. 

2. Du har ikke hennes fingre og hender (jeg har litt store hender for å være dame, mannen min har helt vanlige mannehender, fingrene hans er merkbart større enn mine og mye større enn eksens forsvant)

3. Du er ikke inni henne, så du kjenner ikke hvordan det kjennes ut fra innsida

Reint praktisk, når mannen min runker meg så legger jeg som regel beinet mitt på hofta hans når vi ligger side om side. Bare da kommer han til i omtrent samme vinkel som når jeg gjør det selv.

Jeg må også være våtere enn når jeg tar på meg selv, eller bruke glid. Ellers blir det for mye friksjon og det kan bli vondt med hans større fingre.

Han har lært seg å puste med meg, så han klarer å følge min stigende opphisselse. Alternativt gjør han det motsatte av det jeg selv ville gjort, på et vis, dvs jeg må følge etter hans bevegelser for å få nytelse av det, inntil et visst punkt hvor alt bare blir automatiske deilig. 

Btw, dere har ikke egentlig 1 år med sex bak dere. Dere har jo bare hatt sex sammen rundt 50 ganger. Da jeg var med eksmannen min, hadde vi hatt sex omtrent 360 ganger på 1 år, da blir man ofte bedre sammen. Men det er ikke umulig med sex 1 dag i uka heller, det tar bare mye lenger tid å bli fortrolig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...