Gå til innhold

Dyre barnevogner stjeles..

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109828

Er dette noe du tenker på når du setter fra deg vognen? Jeg bor i en blokk, og setter alltid vognen ned på et avlåst område.. Hadde den stående i en svalgang, men da forsvant det nye regntrekket... irriterende!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt lås vi samtidig som vi kjøpte OTH-vogna vår.

Her i Trondheim er de svært populære, og butikken opererer med ventelister. Tenkte derfor at det var en god investering. Med QXL, FINN etc. er det lett å omsette slike ting. Dessuten - går jo ikke ifra sykkelen uten å låse den heller.

Skrevet

I artikkelen jeg leste var det intervju med en mor som synes at at barnevogner som blir stjålet er det verste av det verste, men det er vel like ille uansett hva som blir stjålet??

Skrevet

Det er utrolig hva noen finner verdt å stjele. Det verste jeg har opplevd er at noen stjal min 11 årige sønns skolesekk ( med alle bøker). ( ny berganssekk) Det verste er at det må være voksne folk som har gjort det, da den lå i kjellerbod og låsen var klippet av :frustrert:

Skrevet

Eller at folk stjeler ETT eneste sykkeldekk...og så setter de igjen sitt gamle slitte dekk i min sykkel!

Skrevet

Folk er så sinnsykt frekke! :frustrert:

Jeg er obs på hvor jeg setter fra meg vognen.. er jeg på cafe o.l. og ikke kan ta med meg vognen inn, prøver jeg å sitte ved et vindu, slik at jeg holder øye med den.. synd at det må være sånn!

Skrevet

Tenker med gru på den tråden hvor noen lot ungen sove på gata, mens hun bodde i 3. etasje.. Barnevogn-tyver har sikkert ikke problemer med å legge fra seg ungen på bakken.

Huff, folk er utrolig frekke og slemme.

Skrevet
Det er utrolig hva noen finner verdt å stjele. Det verste jeg har opplevd er at noen stjal min 11 årige sønns skolesekk ( med alle bøker). ( ny berganssekk)  Det verste er at det må være voksne folk som har gjort det, da den lå i kjellerbod og låsen var klippet av :frustrert:

Bare ett lite spørsmål, hvorfor lå din sønns skolesekk i boden? :klø:

Bruker han ikke den til daglig...) :klø:

Skrevet
Bare ett lite spørsmål, hvorfor lå din sønns skolesekk i boden?  :klø:

Bruker han ikke den til daglig...)  :klø:

La den der da han fikk juleferie i fjor. ( vi bor veldig trangt så alt som ikkke brukes til daglig ryddes vekk) da jeg skulle hente den etter nyttår var låsen klippet av og det eneste de hadde tatt med seg var sekken :frustrert:

Både skiutstyr og annet som burde være mer lukrativt å stjele.

:frustrert::frustrert:

Skrevet
Det er utrolig hva noen finner verdt å stjele. Det verste jeg har opplevd er at noen stjal min 11 årige sønns skolesekk ( med alle bøker). ( ny berganssekk)  Det verste er at det må være voksne folk som har gjort det, da den lå i kjellerbod og låsen var klippet av :frustrert:

JA JA , jeg har nå opplevd at en unge har stjålet min datters skolemat... fra hennes hånd!

Det jeg lurer på når andre unger kommer hjem med dyre fleecejakker, sparkesykler med navn på eller sykler.( ting som vi har mistet) Hva tenker foreldrene til disse ungene?

---så greit at min pode har skaffet seg noe nytt, så slipper jeg å kjøpe??????

:sur::sur:

Skrevet

Når tom gamle damer låser fast rullatorene sine, synes jeg det er merkelig at det ikke er vanlig praksis å låse fast dyre barnevogner også. Hvis jeg lar sykkelen min stå ulåst, blir jeg ikke overrasket hvis den er borte når jeg kommer tilbake. Og sykkelen min er verdt mye mindre enn veldig mange barnevogner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...