AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hei:) Jeg er litt deppa her nå. Spiser lite kalorier ( en del lavere enn det som er lov å skrive her), men vekta står nesten stille☹️ siste uka har jeg ille gått ned ett g. Kjenner jeg har eggløsning nå. Flere der vekta stopper opp i den perioden? Og går dere da ned mye uken etter?? Frustrert her, for kan ikke spise mindre om jeg skal fungere på jobb. Anonymkode: d1088...55a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Kjære deg, ved endringer i mat, som f.eks salt og karbohydrater, så holder kroppen på en del vann en stund. Ved eggløsning og mensen, og medisiner og p-piller, så skjer samme. Ikke se så mye på vekta kjære deg, gå og få i deg litt mat heller. Anonymkode: e8289...8ab
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjære deg, ved endringer i mat, som f.eks salt og karbohydrater, så holder kroppen på en del vann en stund. Ved eggløsning og mensen, og medisiner og p-piller, så skjer samme. Ikke se så mye på vekta kjære deg, gå og få i deg litt mat heller. Anonymkode: e8289...8ab Takk for svar:-) Jeg har ikke hatt endring i karbo eller salt, spiser veldig rent. Men da regner jeg med det er eggløsning og at vannet slipper om noen dager. Er bare så frustrerende å spise så sunt/lite og vekten ikke rikker seg. Anonymkode: d1088...55a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar:-) Jeg har ikke hatt endring i karbo eller salt, spiser veldig rent. Men da regner jeg med det er eggløsning og at vannet slipper om noen dager. Er bare så frustrerende å spise så sunt/lite og vekten ikke rikker seg. Anonymkode: d1088...55a Godt! Ja ikke tenk på det, det slipper nok snart tak 😊 Anonymkode: e8289...8ab
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt! Ja ikke tenk på det, det slipper nok snart tak 😊 Anonymkode: e8289...8ab Håper det☺️ Anonymkode: d1088...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå