AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Da foreldrene mine var gravid med meg skjedde det en litt bisarr situasjon. Min mor var gravid med meg i 1994. Er først nå i senere tid jeg har fått høre denne historien. Mine foreldre hadde kjørt altfor fort en sen ettermiddag. Lå vel i 80 90 i seksti sone og der sto selvfølgelig politiet og ventet hehe. Han ble stoppet. Men, på få sekunder finner faren min ut at han skal slå mamma (som er gravid med meg) i armen så hun hylskriker. Og roper til politiet at hun skal føde.. Han slapp bot og fikk politieskorte til sykehuset.. Uten at mamma var i fødsel. Hun var vel i 7 8 måned.. Jeg bare lurer på hadde dere tilgitt en sånn handling. Hun fikk jo så blåveis som det gikk ann å få.. Han har jo alltid vært en snill mann hahah?? Skjønte på mamma at det var ikke vare bare etterpå Anonymkode: 7895d...8c8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Syk mann. Å sette sin og sin gravide kones liv i fare ved å kjøre for fort, for så å skade henne med vilje. Helt sykt at hun ikke forlot han der og da. Anonymkode: 14ba0...564 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Synes det var litt artig jeg da og en uskyldig greie, du sier jo selv at han alltid har vært en snill mann. Morsom historie i ettertid tenker jeg. Men folk i 2022 blir jo svært krenket over å høre historier fra 90 tallet, så jeg vet ikke hvordan denne tråden skal gå 🤷♀️ Anonymkode: eb224...b61 5
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes det var litt artig jeg da og en uskyldig greie, du sier jo selv at han alltid har vært en snill mann. Morsom historie i ettertid tenker jeg. Men folk i 2022 blir jo svært krenket over å høre historier fra 90 tallet, så jeg vet ikke hvordan denne tråden skal gå 🤷♀️ Anonymkode: eb224...b61 En uskyldig greie å utøve vold mot en gravid kvinne?!? 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes det var litt artig jeg da og en uskyldig greie, du sier jo selv at han alltid har vært en snill mann. Morsom historie i ettertid tenker jeg. Men folk i 2022 blir jo svært krenket over å høre historier fra 90 tallet, så jeg vet ikke hvordan denne tråden skal gå 🤷♀️ Anonymkode: eb224...b61 Jeg er litt spent selv ja Anonymkode: 7895d...8c8
Gjest ti10 Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Synes det var litt artig jeg da og en uskyldig greie, du sier jo selv at han alltid har vært en snill mann. Morsom historie i ettertid tenker jeg. Men folk i 2022 blir jo svært krenket over å høre historier fra 90 tallet, så jeg vet ikke hvordan denne tråden skal gå 🤷♀️ Anonymkode: eb224...b61 Historier fra 90-tallet? Vold var ikke greit verken da eller nå. "Snill mann"? Vis meg den snille mannen som gir den gravide kona si blåveis/blåmerke mens han råkjører. Går virkelig ut fra at dette er trolling. En ting til, TS, man får ikke blåveis på armen, det er et blåmerke, blåveis er på øyet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 Forstår ikke at dette er noe og opprette tråd om, bruke tid eller energi på. Det skjedde, det var en reaksjon, ferdig. Anonymkode: c1f17...757
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: på få sekunder finner faren min ut at han skal slå mamma (som er gravid med meg) i armen så hun hylskriker 5 hours ago, AnonymBruker said: Hun fikk jo så blåveis som det gikk ann å få Hvorfor fikk hun blåveis om hun ble slått på armen? Anonymkode: 24ae8...240 3
Eplejuice123 Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor fikk hun blåveis om hun ble slått på armen? Anonymkode: 24ae8...240 Ikke spill dum, du skjønner hva som blir ment her. Det går an å slå så hardt at armen får blått merke. Over til emnet, så synes jeg ikke at dette er greit, vil tro de fleste er enig. At han handlet på impuls, er virkelig sykt. Du er sikker på at han var god mot moren din? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Han kunne jo bare sagt til henne at hun skal late som hun føder. Var litt overkill å slå til dama. Anonymkode: 8d46d...79d 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Siden moren din ble regner jeg med de begge lo av historien men jeg vil håpe du ikke har arvet for mye av din fars gener 😄 blåveis på armen, det har jeg ikke hørt om før... Anonymkode: ddc18...ee7 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Er folk seriøst så opptatt av at ordet blåveis ble brukt feil? Da har dere min dypeste beklagelse. Wow... I say no more 🥱👹🤦♀️ Anonymkode: 7895d...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 Man får blåveis på øyet, blåmerke på armen. Anonymkode: 95884...436 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #14 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er folk seriøst så opptatt av at ordet blåveis ble brukt feil? Da har dere min dypeste beklagelse. Wow... I say no more 🥱👹🤦♀️ Anonymkode: 7895d...8c8 hva var det du ønsket oppnå med storyen din da TS? Personlig ville jeg vært flau over en slik far og ikke delt den historien med noen om den var sann, forøvrig har jeg hørt denne vandrerhistorien i mange varianter, men ingen der kona faktisk fikk blodutredelser noe sted.. Anonymkode: ddc18...ee7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #15 Skrevet 22. august 2022 Jeg hadde blitt svært skuffet, lei meg og sint om typen min hadde gjort noe slikt mot meg. Det skulle tatt fryktelig lang tid før jeg hadde tilgitt han for dette. Det er faren din som har kjørt for fort og brutt loven. Han burde vært voksen nok og tatt ansvar for sine egne handlinger istedet for å slå sin høygravide kone så hun får blåmerke. Helt ærlig synes jeg det er en helt syk ting og gjøre, og jeg hadde vært skikkelig flau og skuffet om jeg hadde fått vite at pappa hadde gjort noe sånt mot mamma. Jeg synes ikke det er en historie man kan le av i ettertid.. Anonymkode: 2c8d8...406 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #16 Skrevet 22. august 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Er folk seriøst så opptatt av at ordet blåveis ble brukt feil? Da har dere min dypeste beklagelse. Wow... I say no more 🥱👹🤦♀️ Anonymkode: 7895d...8c8 De fleste historiene på KG er oppdiktet, det er derfor folk reagerer når historiene slår sprekker Anonymkode: 24ae8...240
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #17 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste historiene på KG er oppdiktet, det er derfor folk reagerer når historiene slår sprekker Anonymkode: 24ae8...240 Og hva slags sprekker er det i min historie? Forteller bare det som ble sagt. Makan.. Anonymkode: 7895d...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå