AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hvilken stilling liker dere best? Typen liker å ta meg i doggy, men selv er favoritten å sitte på toppen (ri). Anonymkode: 54447...345
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Etter jeg så mange sa på TikTok at doggy bare er får å sleppe å se på jenta har jeg blitt skikkelig fornærma når noen vill ta meg i doggy 🤪 dere menn er det noe i det? Personelig like jeg best å bli tatt bakfra stående eller misjonær med beina over skuldra. Sidesveis med beinet over han var digg med eksen men han hadde ganske stor , er den ikke stor tror jeg ikke det funker. Men ja doggy er best om han synes det er litt vanskelig å rekke inn. Anonymkode: f0255...c96
Honeywell Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Doggy er for å slippe å se på jenta? Huh. Dummeste jeg har hørt. Og jeg er mann på 32. Liker doggy fordi det er godt. Synes det er en fin og intim stilling hvor man kan stimulere klitoris med hånden samtidig. 1
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken stilling liker dere best? Typen liker å ta meg i doggy, men selv er favoritten å sitte på toppen (ri). Anonymkode: 54447...345 CAT-position uten tvil.. det er den posisjonen som øker sjansene for kvinnen til å oppnå orgasme med 50%.. Det er bare så hærlig å kjenne at hun får orgasme under meg, bare av vugging og kyssing fra kåthet og opphisselse, uten knullebevegelser. Foruten den er jeg er egentlig ikke så opptatt av forskjellige stillinger, det er variasjon jeg liker best. Og av variasjoner liker jeg spontansex, sex med langt forspill, massasjesex, romantisk sex. Men også rå sex av begjær, og noen ganger spooning med masse godlyder, pjusking og snusing i håret, kyss på ryggen og i nakken.. Jeg elsker jo å gi nytelse, så det er nok også derfor at jeg liker det så variert. For jeg vil jo ikke oppleves som kjedelig, og en som er tom for ideer😇🙈
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Er ikke så opptatt av stillinger og variasjon når det kommer til det. Har ikke behov for å drive å bytte på. Liker best å gjøre mest av det som er best, og for meg er det misjonær. Når/om partner ønsker, så har jeg ingen ting i mot noen andre stillinger 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5f97d...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 46 minutter siden, Bamseklemmer said: CAT-position uten tvil.. det er den posisjonen som øker sjansene for kvinnen til å oppnå orgasme med 50%.. Det er bare så hærlig å kjenne at hun får orgasme under meg, bare av vugging og kyssing fra kåthet og opphisselse, uten knullebevegelser. Foruten den er jeg er egentlig ikke så opptatt av forskjellige stillinger, det er variasjon jeg liker best. Og av variasjoner liker jeg spontansex, sex med langt forspill, massasjesex, romantisk sex. Men også rå sex av begjær, og noen ganger spooning med masse godlyder, pjusking og snusing i håret, kyss på ryggen og i nakken.. Jeg elsker jo å gi nytelse, så det er nok også derfor at jeg liker det så variert. For jeg vil jo ikke oppleves som kjedelig, og en som er tom for ideer😇🙈 CAT posisjon?? Ligger dama på magen å mann opp på? Anonymkode: f4adb...754
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): CAT posisjon?? Ligger dama på magen å mann opp på? Anonymkode: f4adb...754 Eeeh ja, men den kan også reverseres., der mannen ligger underst. Jeg liker denne best, siden da får jeg kjenne hennes tyngde. Men også for at det blir bedre for meg å vugge, med litt hjelp av et godt grep på rumpa hennes... Endret 22. august 2022 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Fioljenta Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Pushup-stillingen. Uten tvil. 🤗 Vi liker å variere stillinger, så her blir det mye forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå