Gå til innhold

Sprut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke gå med på noe du ikke ønsker selv. Om du er nysgjerrig på hvordan det er, så kan dere avtale å gjøre det én gang for å prøve, og om du ikke liker det, så skal han respektere det. 

Sperm smaker ulikt fra mann til mann og kan også ha litt ulik konsistens. Som nevnt så er det noen som liker det, og andre som ikke liker det. Så du må nesten bare finne ut av det selv. Ha en håndduk i nærheten som du kan spytte i om du synes det har ekkel smak eller konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker 42 skrev (8 minutter siden):

Nå er selvsagt ikke jeg noe ekspert på "sjømen", eller for den sakens skyld lutefisk, men noe må jo være alvorlig galt her :klo: 

Konsistensen på en artilleri salve skal da virkelig ikke være klumpete :redd: Det sagt - så greit å ikke være av dem som er begeistret for sæææd, altså.

Sædens konsistens kan være helt forskjellig fra én dag til en annen. Det er mye som påvirker den, og den kan komme ut tynn og gjennomsiktig eller seig og klumpete. Litt forandringer i farge, lukt og smak kan det også være. Alt er innenfor normalen. Hvis man oppdager en forandring fra det man normalt har, som varer over tid, bør man få undersøkt det nærmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (3 minutter siden):

Sædens konsistens kan være helt forskjellig fra én dag til en annen. Det er mye som påvirker den, og den kan komme ut tynn og gjennomsiktig eller seig og klumpete. Litt forandringer i farge, lukt og smak kan det også være. Alt er innenfor normalen. Hvis man oppdager en forandring fra det man normalt har, som varer over tid, bør man få undersøkt det nærmere. 

Det er isf. helt nytt for meg som mann...  Dvs. at "konsistens", farge eller lukt kan variere i fra dag til dag (smak kan jeg heldigvis ikke uttale meg om ) 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 1.08):

Hei,

Kanskje litt rart, men kjæresten min maser om å komme i ansiktet mitt. Jeg har hatt kjærester før, men de har ikke sagt noe slik.

Jeg elsker han jo, så vil jo gjerne gjøre han tilfreds, men han til nå sakt nei. Han har kommet på puppene mine.

Hva er normalt og hva liker dere?

Anonymkode: d9c63...73b

på puppene er mer enn nok god tenning det. Blir ekstra stiv da.

Anonymkode: 0b096...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest det er såpass deilig å komme att eg klarer ikkje å ta den ut,det hjelper henne å få orgasme også for eg stønner/roper så kraftig nor eg pumper henne full.

Men skal eg sprute på henne så er det fra skrittet og over brystene.

Anonymkode: d7bc4...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eg synest det er såpass deilig å komme att eg klarer ikkje å ta den ut,det hjelper henne å få orgasme også for eg stønner/roper så kraftig nor eg pumper henne full.

Men skal eg sprute på henne så er det fra skrittet og over brystene.

Anonymkode: d7bc4...e1c

Høres ut til at du mister helt kontrollen under orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann eeeeeelsker å komme i ansiktet mitt. Men det får han pokker meg ikke lov til. Det er bare ubehagelig og grisete. Han får komme på puppene mine, det liker vi begge. 

Anonymkode: 95a28...5da

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...