Gå til innhold

burde vi gi noen med sikkerhet vi vet elsker oss en sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stund tilbake aviste jeg en kar som klarte å bevise at han virkelig elsket meg. har vært i flere rare dater og en mislykket forhold.

nå har jeg sikket å tenkt over at jeg burde gi han en sjans? er åpen for det nå også, hvis jeg treffer han

er det noe jeg burde siden jeg aviste han? er det smart av meg i det heletatt? tror dere han vil ha meg nå?

noe tanker om dette?

k 25

Anonymkode: 30d7b...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han trøstepremien din? Plan c, eller d? Eller vil du også ha han? :) Selv om han elsker deg er det ikke nok, hva føler du er viktig her.

Anonymkode: 8a6eb...510

• Liker 1
Skrevet

Elsker du ham? 

Anonymkode: 878a3...41b

• Liker 1
Skrevet

Det er dårlig gjort mot han hvis du ikke føler det samme. .

Anonymkode: e932f...cc2

• Liker 1
Skrevet

Hva føler DU? Hvorfor ble det ikke dere den gangen?

Anonymkode: afc7f...3c1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

en stund tilbake aviste jeg en kar som klarte å bevise at han virkelig elsket meg. har vært i flere rare dater og en mislykket forhold.

nå har jeg sikket å tenkt over at jeg burde gi han en sjans? er åpen for det nå også, hvis jeg treffer han

er det noe jeg burde siden jeg aviste han? er det smart av meg i det heletatt? tror dere han vil ha meg nå?

noe tanker om dette?

k 25

Anonymkode: 30d7b...264

Du sier ikke noe ok årsaken til at du aviste ham den gang. Det kan ver så mangt. Feil tid og sted, usikkerhet osv osv. Jeg har selv vært der. Truffet en mann som egentlig  var en veldig fin fyr, men på det tidspunktet var jeg for usikker og redd. Har tenkt mye på han i ettertid og vært litt fortvilet for at jeg ikke turte å gi ham en sjanse. I dag er han godt gift med barn.

Så ut i fra min egen erfaring ville jeg absolutt gitt det en sjanse. Livet er kort og

«kjærligheten er sjelden. Grip den!’ For å sitere Per Fugelli❤️

Anonymkode: e4841...4d3

Skrevet

Kanskje er det tryggheten som skal til for å tørre å elske selv? Mange blir jo spist opp av tanken på om partneren har de riktige motivene, eller ikke. 

Anonymkode: acd5b...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...