Gå til innhold

Stiller mannen din opp for det selv om han føler seg groggy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir han helt fjern?

Anonymkode: 75ee1...495

Skrevet

opp for hva?

Anonymkode: dbbf5...5d2

• Liker 1
Skrevet

Min mann er ekstremt mannsjuk, så er han litt groggy er han som på dødsleiet. Nei ikke mye støtte å hente der da. Da må jeg støtte. 

Anonymkode: 03603...ee7

• Liker 2
Skrevet

Ja 🙂

Anonymkode: 32463...6b5

Skrevet

Jeg forlanger ikke at noen som er syk skal stille opp for meg.

Hvis han er syk stiller jeg opp for ham, når jeg er syk, hjelper han meg.

Anonymkode: ba204...b99

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Spørs jo helt hva det gjelder..

Jeg forventer jo ikke at han skal stille opp på alt mulig rart om han er syk. Nå er det jo heller ingen ting jeg kan komme på som jeg er avhengig av han for å få gjort 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3e64c...775

• Liker 2
Skrevet

Groggy som i syk?

Anonymkode: 83191...b1e

Skrevet

Ja, med mindre han er kvalm eller er veldig syk så stiller han opp om jeg vil ha sex.

Anonymkode: 109b0...a30

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger ingen som "stiller opp for meg" absolutt hele tiden, og jeg skjønner ikke helt hva du mener... Stiller opp med/for hva? Hvis det er viktige ting, så stiller han jo opp, men han får da "lov" til å slappe av hvis han ikke er i form... 

• Liker 1
Skrevet

Han er flinkere enn meg sånn sett ja. Jeg har mer "manflu" enn han.

Anonymkode: 77b72...3c9

Skrevet

Når mannen min er syk,da er han virkelig syk.

Forlanger ikke ar han skal vaske ned huset når han ligger rett ut..gjør det forsåvidt ikke til vanlig,heller.

Skrevet
flusa skrev (8 timer siden):

Når mannen min er syk,da er han virkelig syk.

Forlanger ikke ar han skal vaske ned huset når han ligger rett ut..gjør det forsåvidt ikke til vanlig,heller.

Sånn er min også. Han har vært syk i to uker nå, jeg har gjort ALT i stort hus pluss alt gårdsarbeid. Han har ligget strak ut på sofaen i to uker, og sett på tv.

Nå er jeg syk, og jeg gjør omtrent alt enda. Hater lyden av youtube nå.. Er så sinna. 

Vi må ha oss en alvorsprat. 

Anonymkode: 6df06...07c

Skrevet

Hva er egentlig spørsmålet? 

Anonymkode: 83191...b1e

• Liker 1
Skrevet

🤔

Anonymkode: 7a37c...31c

Skrevet

Tror du må presisere litt mer hva du mener.

Mannen min hadde stilt opp for meg hvis det var noe viktig og han bare var litt trøtt og pjusk.

Men jeg hadde ikke forventet at han skal stille på alt slags om han er syk. 

Anonymkode: 8af6e...a78

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Nei. Merker han at halsen smått er litt annerledes enn dagen før så er det sengeleie og surving i minst en uke.
men det forventes at jeg skal ta vare på kids, hus og hjem med 40 i feber da… (han kaller meg lat hvis jeg ikke gjør det) 

Anonymkode: e16ce...ba9

Skrevet

Hva er det egentlig TS spør om? Hva ligger i groggy og hva ligger i stille opp for deg? 
Er han groggy som i influensa og vondt i kroppen, snørret renner og hosten durer og TS trenger en peptalk eller en skulder å gråte på og mannen ikke er game eller hva? 

Skrevet

Ja, han stiller opp ved å holde seg for seg selv så ikke jeg blir smittet. Det er det fineste han kan gjøre syns jeg. 

Anonymkode: 182ce...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...