Gå til innhold

18 åring sammen med en 27 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en skikkelig fin og ordentlig fyr gjennom dating appen tinder. Vi har møttes masse, sovet sammen og det har gått så langt at vi har erklært hva skal man si - kjærligheten til hverandre. Jeg elsker han virkelig, men jeg er redd jeg er for ung. Vi snakker egentlig ikke noe om aldersforskjellen og ting føles egentlig veldig riktig. Men er det noen med erfaringer? Tror dere det kommer til å gå? 

Anonymkode: b5a43...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe problem 🙂

Anonymkode: 32d03...597

• Hjerte 1
Skrevet

Ja kjærlighet har ingen grenser.  Det kan gå og det kan skjære seg. Som i alle andre forhold 

• Liker 1
Skrevet

Tenker at så lenge det føles riktig for deg, så har du ingenting å bekymre deg for

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge dere vil og ønsker de samme tingene så er det ikke noe problem. Er 27 selv å veit at ei på 18 som bare vil feste hadde ikke fungert for meg for eksempel 

Anonymkode: e95ef...031

• Liker 1
Skrevet (endret)
Honeywell skrev (4 minutter siden):

Ja kjærlighet har ingen grenser.  Det kan gå og det kan skjære seg. Som i alle andre forhold 

Sant! 

Endret av Snuppatilhenrik
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge dere vil og ønsker de samme tingene så er det ikke noe problem. Er 27 selv å veit at ei på 18 som bare vil feste hadde ikke fungert for meg for eksempel 

Ja det er sant, men jeg er bare redd for at jeg på et punkt som ikke har kommet enda at han skal synes jeg er for ung. Eller at når ting kan bli mer seriøst, om omkretsen hans ikke aksepterer med pga alder.. 

Skrevet

Kommer neppe til å vare. Synes det er rart når folk som nærmer seg 30 er interessert i 18 åringer. Blir for stort spenn med tanke på livserfaring. Jeg jobber på vgs, 18 åringer er veldig umodne uansett hvordan de fremstår. Så vidt tråkket inn i voksenlivet. 

Anonymkode: 23c07...81a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er sant, men jeg er bare redd for at jeg på et punkt som ikke har kommet enda at han skal synes jeg er for ung. Eller at når ting kan bli mer seriøst, om omkretsen hans ikke aksepterer med pga alder.. 

Hvis han virkelig liker deg, så driter han i av omkretsen mener. Hvis dere begge har noe som dere føler er spesielt, go for it. Kan hende han frykter mye at han er for "gammel" for deg også, alderen din er ikke det som gjør at du evt er for ung men hvordan du oppfører deg. :) lykke til dette høres jo spennende ut for dere begge.

• Liker 1
Skrevet

Ta i alle fall ikke med deg den typiske norske frykten inn i forholdet; " huff, hva skal nå alle andre tro/mene."

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kommer neppe til å vare. Synes det er rart når folk som nærmer seg 30 er interessert i 18 åringer. Blir for stort spenn med tanke på livserfaring. Jeg jobber på vgs, 18 åringer er veldig umodne uansett hvordan de fremstår. Så vidt tråkket inn i voksenlivet. 

Vel 18 åringer er forskjellige. Samme med 27 åringer, eller "snart 30" som du kaller dem. Jeg er 32 nå og sammen med ei på 28. Da jeg var 25 var jeg sammen med ei på 18 og på mange måter var hun mye mer voksen på veldig mange forskjellige måter enn hun jeg er sammen med nå. Grunnen til at det ble slutt med hun på 18, var fordi hun ønsket å flytte til en annen del av landet permanent på grunn av karriere. 

Veldig billig argumentasjon du har. Blir veldig mye alders hat på KG. 

Vil bare si at jeg driter i hva sånne som deg mener. Må liksom legge seg opp i andre sine liv.... 

Anonymkode: 44891...d9a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har møtt en skikkelig fin og ordentlig fyr gjennom dating appen tinder. Vi har møttes masse, sovet sammen og det har gått så langt at vi har erklært hva skal man si - kjærligheten til hverandre. Jeg elsker han virkelig, men jeg er redd jeg er for ung. Vi snakker egentlig ikke noe om aldersforskjellen og ting føles egentlig veldig riktig. Men er det noen med erfaringer? Tror dere det kommer til å gå? 

Vel i fare for å ikke knuse hjertet ditt, vil jeg si at med stor kjærlighet kan det gå bra.. Men for å være ærlig, kan også stor kjærligheten være kortvarig. Bare husk at når vi er forelsket, blir vi samtidig ofte blinde. Altså vi tenker ikke rasjonellt, og ser heller ingen faresignaler. Uansett hvilke råd du får, vil jeg anbefale deg å prøve. Det er slik du selv skal få erfaring med livet, så livet kan være både tøft og godt.. og av alle erfaringene blir du også trygg, for da ser du hva du ikke skal gjøre..

Så du kan risikere et sårt brudd, men du blir klok av skaden.. Jeg håper bare at du skal få det godt, kom heller å klage på meg hvis det gikk galt🤭💙

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er rart med at man prefererer attraktive mennesker? Det er ikke alle som ønsker å ha en livslang relasjon. Og spesielt ikke de som er 18år. Da passer det midt i blinken og man kan samles rundt sex, morro, opplevelser og uforpliktende ting. 

Ikke alle er interessert i dype samtaler, tur i skog og mark, stifte familie og planlegge/gjøre kjedelige ting 24/7 med samme pokkers trynet hver dag. 

Anonymkode: d412e...698

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 0.38):

Vel 18 åringer er forskjellige. Samme med 27 åringer, eller "snart 30" som du kaller dem. Jeg er 32 nå og sammen med ei på 28. Da jeg var 25 var jeg sammen med ei på 18 og på mange måter var hun mye mer voksen på veldig mange forskjellige måter enn hun jeg er sammen med nå. Grunnen til at det ble slutt med hun på 18, var fordi hun ønsket å flytte til en annen del av landet permanent på grunn av karriere. 

Veldig billig argumentasjon du har. Blir veldig mye alders hat på KG. 

Vil bare si at jeg driter i hva sånne som deg mener. Må liksom legge seg opp i andre sine liv.... 

Anonymkode: 44891...d9a

Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er 25 🤷🏻‍♀️ Så litt sært er det jo. Husker du da du var 18 selv? 

Anonymkode: 76a97...c74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 0.08):

Alle 18 åringer vil bare feste? Det var jo ikke så rent lite generaliserende. 

Alle tykke spiser bare kake, Alle innvandrere er skurker, Alle menn fra Bærum er  pappagutter. hvor ender generaliseringen? 

Anonymkode: b863a...b2c

Skrevet

Nei det er ikke greit. Han kunne vært broren din. Det er ekkelt. 

Anonymkode: 1f0e6...fe0

Skrevet

Det er noe litt spesielt med en voksen mann på 27, som vil være kjæreste med ei jente på videregående. Han kommer nok etterhvert til å bli dumpa.

Anonymkode: b4e45...932

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Selv om du er myndig,  er du fortsatt tenåring,  og at en mann på 27 er interessert i en tenåring  vitner til at denne mannen er veldig umoden. 

Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 0.11):

Da jeg ble sammen med min mann så ble han ertet av kameratene at han var på "barnerov". Jeg var da 21 og han 27. Men jeg tenker at det er han som har valgt å være sammen med deg, og ikke kameratene hans.

Vi er enda sammen, jeg er nå 45. Så det kan gå veldig bra. Eneste jeg merker er at jeg er litt mer ungdommelig enn han, så mye mer enn +/- 10 år i aldersforskjell bør man ikke ha. Nyt kjærligheten, lykke til 💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...