AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Har det siste året merket endring i menstruasjonen. Tidligere har jeg alltid fått den på datoen 4 uker mellom hver. Jeg fødte i 2009, og i 2016, etter 2016 satt jeg inn hormonspiral, den tok jeg ut i 2019, tok også celleprøve da. Siste året har smertene før menstruasjon vært ganske intense. Brennende smerter, og skikkelig vondt. Brenner også i ryggen til tider. I opptil en uke, så kan jeg ha små blødninger, og brun utflod. Så kommer mensen og varer i 3 dager ca. Har vært utredet for endometriose tidligere. Burde jeg kanskje be om ny vurdering? Må også ta celleprøve i år, fikk påminning om 3 år siden sist. Har bestillt time hos gynekolog, men fikk ikke før oktober. Lang ventetid. Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig, kanskje høre om noen som har hatt lignende erfaringer? Anonymkode: 95b29...d90
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Korona-vaksine? Jeg fikk tull med syklus fra min andre dose vaksine i juli i fjor. Begynte å normalisere seg før jeg tok tredje dose i desember, med masse tull igjen. Fortsatt uregelmessig, blir helt sprø. Er også henvist til gynekolog. Uregelmessig mens nå kan jo stort sett være en av disse tingene: Koronavaksine eller korona Tidlig overgangsalder Annen hormonforstyrrelse Kreft Stress Tror for min del er blanding av vaksine og stress. Anonymkode: 7526e...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå