Gjest StellaNova Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Kom over disse fantastiske navnene på gamle fotball kort. Må jo bli noen av disse 😄 Beklager dersom dette ikke var en tråd som var humoristisk ment 😊 Men hva mener du egentlig med fantasi psykolog?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Kom over disse fantastiske navnene på gamle fotball kort. Må jo bli noen av disse 😄 Beklager dersom dette ikke var en tråd som var humoristisk ment 😊 Men hva mener du egentlig med fantasi psykolog? Nei denne tråden var ikke ment for humor og nå føler jeg du ødela hele tråden for nå kommer ingen til å svare meg. Anonymkode: add43...e49
Gjest StellaNova Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei denne tråden var ikke ment for humor og nå føler jeg du ødela hele tråden for nå kommer ingen til å svare meg. Anonymkode: add43...e49 Så svar på dette, da. Hva mener du med fantasi psykolog?
Gjest supernova_87 Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Aslak Nansen Stabil, litt annerledes, trygg, interessant. Friluftsperson, med briller som er svært rolig og ikke liker festing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå