Gå til innhold

Bursdag for en 7 år gammel gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan feiret dere den? Jeg ELSKER bursdager, men kjenner at jeg får litt panikk - hva gjør man? Jeg har ikke tenkt å feire på lekeland osv, sånne feiringer hadde jeg med min eldste - og selvom det er deilig å slippe rotet hjemme, så er ikke det et alternativ, jeg savner de gode gamle bursdagene hjemme med kake og pølser og fiske etter godteri-typ .. Men barn er jo annerledes i dag enn da jeg var liten. Gutteungen har ikke bursdag før i oktober, men jeg liker å ha litt tid på meg 😅 

Tips til hva som kan fenge for en gjeng 7 åringer? Vi har nylig flyttet til et nytt sted også så jeg kjenner ikke de andre barna så godt .. Er det for barnslig med flasketuten peker på når man skal åpne gaver? Leker man noe eller lar man de herje selv? Hva gjør man? 

Tips mottas med et stort takk 😬

Anonymkode: 9ed77...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flasketuten peker på er standard i mine barns bursdager ihvertfall, til langt opp i barneskolen😄 Isbar er også populært, hvis man kjøper inn litt forskjellige strøsseltyper, is og kjeks/ beger slik at barna kan få velge selv. Ellers pleier vi å ha danselek og stollek, samt frilek inne eller ute avhengig av vær. Men jeg har bare erfaring med jentebursdager, det skal sies😁

Anonymkode: 85603...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...