AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #21 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Føles bare heilt godt. Absolutt ingen dårlig samvittighet. Er utro med ei kvinne som gir med hva jeg ønsker, og ikke får hjemme. Hva er evt. alternativet? Nyter det !!! Anonymkode: ad8b0...b73 Du må jo gjøre det slutt med dama di da, så han ikke kaster bort sin tid! Makan til egoisme!! Anonymkode: 44fa4...b11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #22 Skrevet 22. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må jo gjøre det slutt med dama di da, så han ikke kaster bort sin tid! Makan til egoisme!! Anonymkode: 44fa4...b11 Hvorfor kaster hun bort sin tid? Kan hende hun har det helt fint hun. Det er ikke egoisme om man unnlater å senke livskvaliteten ved å ha god sex. Det er mange som klarer helt fint å skille mellom sosialt og seksuelt monogami. Selv om sånne som deg har lagt hele sin selvverdi og selvbekreftelse i partners seksualitet. Det er egentlig som å sette seg opp til å mislykkes. Anonymkode: ed71c...02b 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #23 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føles bare heilt godt. Absolutt ingen dårlig samvittighet. Er utro med ei kvinne som gir med hva jeg ønsker, og ikke får hjemme. Hva er evt. alternativet? Nyter det !!! Anonymkode: ad8b0...b73 Så du har sex hjemme også eller er det kun med elskerinnen? Ts Anonymkode: aef92...f24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #24 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kaster hun bort sin tid? Kan hende hun har det helt fint hun. Det er ikke egoisme om man unnlater å senke livskvaliteten ved å ha god sex. Det er mange som klarer helt fint å skille mellom sosialt og seksuelt monogami. Selv om sånne som deg har lagt hele sin selvverdi og selvbekreftelse i partners seksualitet. Det er egentlig som å sette seg opp til å mislykkes. Anonymkode: ed71c...02b ?? Er du utro, bør du gjøre det slutt!!!! Anonymkode: 44fa4...b11 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #25 Skrevet 22. august 2022 Mumsmums skrev (1 time siden): Det føles deilig på hver sin måte, siden ingen sexpartner er lik. Hadde ikke sex med begge på samme dag, så det kan jeg ikke svare. Men har hatt sex med to ff på samme dag.. Tenker ikke på den andre og sammenligner ikke mens vi har sex. Blir sikkert bra med kjønnssykdommer Anonymkode: 44fa4...b11 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #26 Skrevet 22. august 2022 Nå er jeg elskerinnen da, så det jeg skriver blir sikkert avskrevet som tull og tøys fra en naiv kvinne, før jeg blir tredd på en påle og brent på KG-bålet. Jeg vet han har sex med begge, men tror aldri det har skjedd samme dag. Det blir jo sjeldent noe på han generelt, vi to møtes sjelden, og de har sjeldent sex hjemme. Det skal litt til for å "klaffe". Jeg vet at han sammenligner. Selvsagt gjør han det. Det er jo også nesten umulig å ikke sammenligne. Man er jo vant med hvordan en person kjennes og føles, hva de liker, hvilke lyder de lager, hva de lukter og smaker. Så møter man en ny og annerledes, det merker man jo. Han har ikke dårlig samvittighet når han har sex med meg, jeg har ikke spurt om han har det når han har sex med henne. Anonymkode: 8b856...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #27 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke dårlig samvittighet når han har sex med meg, Da er det noe alvorlig galt med fyren. Anonymkode: 45656...7b1 4 2
Woah0 Skrevet 22. august 2022 #28 Skrevet 22. august 2022 Kunne aldri falt meg inn. Hvorfor når man har funnet en person for livet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #29 Skrevet 22. august 2022 Jeg sammenligner absolutt ikke. De er to forskjellige individer som jeg begge liker. Mannen min liker jeg best av alle! Elskeren bruker jeg kun for mind blowing sex. Mannen min og jeg har også god sex men etter 18 år er det ikke så spennende og vilt lenger. Anonymkode: cac19...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #30 Skrevet 22. august 2022 Det med samvittigheten var overraskende lett. Det er skummelt hvor lett jeg taklet å leve ett dobbeltliv. Jeg var utro i et tiår uten at det plaget samvittigheten min. Jeg gjorde bare som det passet meg og livet ble bare som det ble. I ettertid så skjønner jeg ikke at jeg holdt på så lenge. Anonymkode: 44fc6...409 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #31 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det med samvittigheten var overraskende lett. Det er skummelt hvor lett jeg taklet å leve ett dobbeltliv. Jeg var utro i et tiår uten at det plaget samvittigheten min. Jeg gjorde bare som det passet meg og livet ble bare som det ble. I ettertid så skjønner jeg ikke at jeg holdt på så lenge. Anonymkode: 44fc6...409 🤮 Anonymkode: aef92...f24 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #32 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det med samvittigheten var overraskende lett. Ja, det er nettopp det som skiller psykopater fra andre. Anonymkode: 45656...7b1 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #33 Skrevet 23. august 2022 Jeg har aldri hatt sex med mannen min og elskeren min samme dag. Begge to betyr ekstremt mye for meg,og jeg klarer ikke å velge bort en av de. Seksuelt så tilfredstiller de meg på ulike måter, og det er ikke slik at jeg sammenligner. Men samvittigheten gjør meg fysisk dårlig. Hver gang etter at jeg har vært med elskeren min, så får jeg en angstfølelse. Blir kvalm og får hetetokter. Enda så klarer jeg ikke å gi slipp. Anonymkode: 966f1...e64 1 1
bullehurk Skrevet 23. august 2022 #34 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 9.37): eg var med partneren min fordi det var trygt og praktisk for meg. Elskeren min nøt jeg til det fulle, det var spennende og gjorde meg kåt. Sånn var det for meg også, og også for mange andre kvinner tror jeg. Man lærer seg å skille mellom sex og kjærlighet. Bare så utrolig deilig å kjenne seg begjært, attråd og attraktiv. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #35 Skrevet 23. august 2022 bullehurk skrev (1 time siden): Sånn var det for meg også, og også for mange andre kvinner tror jeg. Man lærer seg å skille mellom sex og kjærlighet. Bare så utrolig deilig å kjenne seg begjært, attråd og attraktiv. Men samtidig skal du altså ha det trygge og praktiske - og selvsagt uten å informere partner om at du er utro? Sånn oppførsel er bare mulig for folk med varig svekkede sjelsevner Anonymkode: 45656...7b1 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #36 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 15.46): Nå er jeg elskerinnen da, så det jeg skriver blir sikkert avskrevet som tull og tøys fra en naiv kvinne, før jeg blir tredd på en påle og brent på KG-bålet. Jeg vet han har sex med begge, men tror aldri det har skjedd samme dag. Det blir jo sjeldent noe på han generelt, vi to møtes sjelden, og de har sjeldent sex hjemme. Det skal litt til for å "klaffe". Jeg vet at han sammenligner. Selvsagt gjør han det. Det er jo også nesten umulig å ikke sammenligne. Man er jo vant med hvordan en person kjennes og føles, hva de liker, hvilke lyder de lager, hva de lukter og smaker. Så møter man en ny og annerledes, det merker man jo. Han har ikke dårlig samvittighet når han har sex med meg, jeg har ikke spurt om han har det når han har sex med henne. Anonymkode: 8b856...3c5 Fy faen har du ikke samvittighet? Er din elsker med andre og? Lykke til med chlamydia og sterilitet pga.dette Anonymkode: 44fa4...b11 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #37 Skrevet 23. august 2022 Jeg levde mitt beste liv da jeg kunne ha sex både med mannen min og elskeren min. Jeg var veldig kåt i den perioden, nærmest sexavhengig. Mannen min hadde vært utro mot meg tidligere, og jeg fikk en hevnfølelse som ga meg noe der og da. Jeg tente på at elskeren min ville ha meg, etter å ha følt meg så liten og stygg da mannen min var utro. Å bli forgudet av elskeren min, ga meg en rus. Men i ettertid ser jeg at det absolutt ikke var verdt det. Ville aldri gjort det igjen! Største feilsteget i mltt liv. Det finnes ingen unnskyldning som er god nok til å rettferdiggjøre at man er utro! Anonymkode: 44c14...877 4 1
Bos43 Skrevet 24. august 2022 #38 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 23.50): Ts Ble bedratt av kjæresten min, som sier han elsker meg og elsker å ha sex med meg. Likevel måtte han knulle naboen fordi han var kåt sier han, men hadde ingen følelser for henne! Han hadde sex med meg kun noen dager etter at han hadde feid over henne, men vil ikke svare meg på spm, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: aef92...f24 Regner med at du flyttet med en gang?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #39 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 23.50): Ts Ble bedratt av kjæresten min, som sier han elsker meg og elsker å ha sex med meg. Likevel måtte han knulle naboen fordi han var kåt sier han, men hadde ingen følelser for henne! Han hadde sex med meg kun noen dager etter at han hadde feid over henne, men vil ikke svare meg på spm, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: aef92...f24 Er ikke det samme som elsker/elskerinne. Burde du ikke heller gå til psykolog med utfordringene dine fremfor å lage flere tråder daglig om dette? Anonymkode: 46fcb...b11 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #40 Skrevet 24. august 2022 Bos43 skrev (15 timer siden): Regner med at du flyttet med en gang? Jepp Ts Anonymkode: aef92...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå