Gå til innhold

Ville du avvist kvinne som elsket deg bare fordi hun hadde barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bør hun anta det i tillegg er andre grunner? I så fall hvilke?

Anonymkode: c7763...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil helst møte en som ikke har barn, men noen total dealbreaker er det ikke.

Anonymkode: d497a...e33

Skrevet

Om personen elsker meg så regner jeg med vi har vært sammen i lang tid, og da er det noe annet som gjør at det må bli slutt -  evnt en kombinasjon. 

Bare for dating så kunne jec avvist personer med barn per nå, ja. Har ikke et barneønske, så passer dårlig. Mennene med voksne barn er også for gamle for meg. 

Anonymkode: f6835...1ad

• Liker 1
Skrevet

Det er naturligvis veldig negativt å ha barn fra før. Det betyr ikke at det er uaktuelt. Men selvfølgelig trekker det ned

Anonymkode: 67d96...d25

• Liker 1
Skrevet

At HUN elsker deg, betyr jo ikke at han elsker henne tilbake? Han kan selvsagt ha ørten andre grunner enn at hun har barn - som at han rett og slett ikke elsker henne. 

For meg (kvinne) er barn fra før en dealbreaker. Men jeg har da sagt nei til opptil flere andre menn som har "elsket" meg som de har sagt, uten at de har barn. 

Jeg blir da ikke sammen med noen bare fordi at DE elsker MEG? 

Anonymkode: 163dc...05d

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke at hun har barn fra før som er en eventuell dealbreaker, men om det er ordnete forhold med barnefar og barnets bosted. Er de tingene i orden, så er ikke et barn eller to en dealbreaker.

Anonymkode: e0a77...561

• Liker 1
Skrevet

Er det noe som heter "elsker deg bare fordi at"? Enten så elser hun deg eller så trenger/bruker hun deg. Er det det du mente? 

Anonymkode: 13cbc...b97

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noe som heter "elsker deg bare fordi at"? Enten så elser hun deg eller så trenger/bruker hun deg. Er det det du mente? 

ok jeg misforsto spørsmålet, jeg er trøtt... 

Skrevet

Vil da tro at det ikke er hjelp i at hun elsker han...så lenge han ikke elsker henne er det ikke liv laga for hans del. 

Anonymkode: ec1b1...d26

Skrevet

Om hun elsker han er irrelevant. Om han elsker henne, derimot… Og dersom man faktisk elsker noen så avviser man de ikke kun fordi de har barn, nei. 

Anonymkode: 7442b...f76

Skrevet

Jeg vil jo i det minste ha hatt følelser for henne, men nei barn er ikke en deal breaker, for meg et stort plus da hun ikke kommer til å forvente at jeg skal gjøre henne gravid.

Anonymkode: db378...202

Skrevet

Er det en dame som elsker en mann fordi hun har barn?

Anonymkode: 620ee...fdc

Skrevet

jepp, dersom jeg ikke elsket henne - så absolutt. Det er ikke nok at bare en elsker den andre, barn eller ikke.. 

Anonymkode: 0bcb2...b93

Skrevet

Dette høres ut som et litt naivt utgangspunkt. Det er ikke nok for et forhold at den ene elsker den andre - et ord vi alle legger forskjellige ting i. I tillegg så er det ikke noe som heter «bare fordi hun har barn» - det er en VELDIG big deal. Jeg hadde aldri gått inn i et forhold med noen som har barn da jeg var barnløs selv. 

Anonymkode: 98b0a...306

Skrevet

Enig med flere og litt knotete fremstilt men å elske noen skal jo gå begge veier. Spørsmål om barn er det jo alltid lurt å avklare tidlig i relasjonen. Jeg har selv barn,  men ønsker ikke flere. Dette er jeg veldig tydelig på med en gang slik at menn som ser for seg en fremtid med meg hvor de tenker vi skal lage barn sammen får vite dette tidlig. Noen må jo ha det inn med teskje men det er et viktig punkt å avklare. Du har jo de som tenker " kanskje hun ombestemmer seg " uansett hvor tydelig jeg har vært men sånne vil jo alltid finnes 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...