AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hvordan kan jeg finne riktig puls og sone jeg vil jogger i? Ifølge klokka har jeg ligget i sone 5, altså maksimum i 70% av økta..skjer alltid ...Jeg jogger helt vanlig uten noe syre eller heseblesende pust. Så kan jo ikke stemme. Anonymkode: 8662a...5bd
Anonymisert. Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Denne artikkelen virker å ha med det du trenger av informasjon🙂 https://lopetrening.no/nyttig-for-lopere/nyttig-begrepsbibliotek-for-lopere/pulssoner/
Sandum.PT Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan kan jeg finne riktig puls og sone jeg vil jogger i? Ifølge klokka har jeg ligget i sone 5, altså maksimum i 70% av økta..skjer alltid ...Jeg jogger helt vanlig uten noe syre eller heseblesende pust. Så kan jo ikke stemme. Anonymkode: 8662a...5bd Da er det så enkelt som at du har en høyere makspuls enn det som ligger inne på klokka, eller at klokka viser for høy puls når du løper. Bruk et pulsbelte og ta en makspulstest om du vil ha det helt nøyaktig ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 På alle pulsklokker kan du lage egne pulssoner basert på din makspuls. Selv om du legger inn riktig makspuls på for eksempel polar, må du også inn og manuelt justere hva som er sone 1, 2 etc. Man da for eksempel ta utgangspunkt i utredningen av soner som Olympiatoppen har laget. Anonymkode: 10ab5...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå