Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gravid i uke 20, og har i kveld vært veldig hard i magen! Da jeg var på toalettet trykka jeg veldig hardt og da jeg skulle tørke meg, oppdaget jeg blodtilblandet utflod fra kjeden! Blødningen/spottingen opphørte med en gang. Jeg har kjent antydninger til spark i magen de siste dagene, også i dag! 
Jeg er jo litt bekymret, men har lest at det er vanlig med småblødninger etter samleie blant annet, på grunn av blodårer som sprekker! Regner egentlig med at det er det som har skjedd. Jeg har heller ikke hatt smerter. 
ordinær ultralyd var normal, men jeg har morkaka foran og langt ned. Skal tilbake for å sjekke dette i uke 32.

Ville dere kontaktet lege? Jeg tenker uansett å avvente til i morgen. 

Anonymkode: 243a7...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha vært en hemoroide?

Anonymkode: 4096d...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan det ha vært en hemoroide?

Anonymkode: 4096d...5bc

Neii, det er vaginal blødning..

Skrevet

Hadde ikke kontaktet lege om det bare var litt friskt blod på papiret etter dobesøk med hard mage, med mindre du får smerter eller blødningen øker/ikke forsvinner. Slimhinnene i underlivet er svært skjøre nå, så de kan fort briste ved for mye trykk eller ved sex. Har skjedd meg, og da jeg luftet det for jordmor var det ikke antydning til bekymring, for dette er svært vanlig. Min lille begynte jeg å kjenne i uke 20, er nå 25 og alt er bare bra :) 

Anonymkode: 3b924...ae6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde ikke kontaktet lege om det bare var litt friskt blod på papiret etter dobesøk med hard mage, med mindre du får smerter eller blødningen øker/ikke forsvinner. Slimhinnene i underlivet er svært skjøre nå, så de kan fort briste ved for mye trykk eller ved sex. Har skjedd meg, og da jeg luftet det for jordmor var det ikke antydning til bekymring, for dette er svært vanlig. Min lille begynte jeg å kjenne i uke 20, er nå 25 og alt er bare bra :) 

Anonymkode: 3b924...ae6

Takk🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...