AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hei! Jeg er gravid i uke 20, og har i kveld vært veldig hard i magen! Da jeg var på toalettet trykka jeg veldig hardt og da jeg skulle tørke meg, oppdaget jeg blodtilblandet utflod fra kjeden! Blødningen/spottingen opphørte med en gang. Jeg har kjent antydninger til spark i magen de siste dagene, også i dag! Jeg er jo litt bekymret, men har lest at det er vanlig med småblødninger etter samleie blant annet, på grunn av blodårer som sprekker! Regner egentlig med at det er det som har skjedd. Jeg har heller ikke hatt smerter. ordinær ultralyd var normal, men jeg har morkaka foran og langt ned. Skal tilbake for å sjekke dette i uke 32. Ville dere kontaktet lege? Jeg tenker uansett å avvente til i morgen. Anonymkode: 243a7...e20
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Kan det ha vært en hemoroide? Anonymkode: 4096d...5bc
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan det ha vært en hemoroide? Anonymkode: 4096d...5bc Neii, det er vaginal blødning.. Anonymkode: 243a7...e20
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Hadde ikke kontaktet lege om det bare var litt friskt blod på papiret etter dobesøk med hard mage, med mindre du får smerter eller blødningen øker/ikke forsvinner. Slimhinnene i underlivet er svært skjøre nå, så de kan fort briste ved for mye trykk eller ved sex. Har skjedd meg, og da jeg luftet det for jordmor var det ikke antydning til bekymring, for dette er svært vanlig. Min lille begynte jeg å kjenne i uke 20, er nå 25 og alt er bare bra Anonymkode: 3b924...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde ikke kontaktet lege om det bare var litt friskt blod på papiret etter dobesøk med hard mage, med mindre du får smerter eller blødningen øker/ikke forsvinner. Slimhinnene i underlivet er svært skjøre nå, så de kan fort briste ved for mye trykk eller ved sex. Har skjedd meg, og da jeg luftet det for jordmor var det ikke antydning til bekymring, for dette er svært vanlig. Min lille begynte jeg å kjenne i uke 20, er nå 25 og alt er bare bra Anonymkode: 3b924...ae6 Takk🥰 Anonymkode: 243a7...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå