AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Vi har vært sammen i 20 år. Var separert for to-tre år siden en periode, da hadde han en ny kjæreste. Når vi begynte å snakke sammen igjen, slo han opp med damen. Tiden etterpå har ikke vært så bra. Nå i dag så jeg at han har søkt opp denne dama på fb, i søkehistorikken. Lurer på hva dere ville tolket det som? Anonymkode: 7f8f7...117
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Jeg ville tenkt det var et tegn på at han lengter etter tiden dere var separerte. Hun er er minne fra den tiden og han savner det. Anonymkode: 7d9c0...e37 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i 20 år. Var separert for to-tre år siden en periode, da hadde han en ny kjæreste. Når vi begynte å snakke sammen igjen, slo han opp med damen. Tiden etterpå har ikke vært så bra. Nå i dag så jeg at han har søkt opp denne dama på fb, i søkehistorikken. Lurer på hva dere ville tolket det som? Anonymkode: 7f8f7...117 Han valgte deg når alt kom til alt. At han har søkt henne opp, trenger ikke å bety annet enn at han lurer på hvordan hun har det. Problemet mellom dere er tilliten. At du har en oversikt på hvem han har søkt på, tyder på et kontrollbehov. Kan være at du tilfeldigvis så det, eller at du har snoker på hans fb. Kommer helt an på om dere har delt pc osv hvor det er naturlig å finne ut av det ved en tilfeldighet. Om det er en tilfeldighet, si at du fant det på den måten og at du lurer. Jeg forstår ikke alle dere som ikke klarer å snakke sammen med partneren deres. Er det fordi dere er redd for at noen skal bli såret? Løgn og hemmeligheter, er det som sårer og lager sår. Ved ærlighet, så har man i det minste et valg. Snakk med mannen din. Vær rolig og behersket. Blir du sittende i stillhet, gråtende eller skrikende, så skremmer det han mer enn det hjelper han med å være ærlig. Kom han i møte og ha tillit til at han snakker sant. Bygg opp en tillit. Jeg vet ikke hva som var årsaken til seperasjon, men du sier det har vært vanskelig i tiden etter. Er det fordi dere ikke snakker sammen? Har dere ikke åpenhet mellom dere? Vi damer tror alltid at det er mannen som er problemet når han søker opp fortiden. Men få av oss tenker sjeldent over at tillit skaper en bro av ærlighet. Stenger vi av ved den første korsvei, så ødelegger vi den broen. Anonymkode: 164a2...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå