AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Har den siste uken hatt litt smerter i lysken og noen ganger stikker smerten til i kjønnsorganet. Nå er jeg overbevist om at jeg er alvorlig syk. Har fibromyalgi og er vant med smerter. De smertene er også verre nå men det kommer av at vi holder på å flytte . Har presset kroppen for langt med jobb og flytting. Som regel henger jeg alle smerter på fibromyalgi knaggen. Men disse smertene har jeg ikke hatt før. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men måtte bare få det ut Anonymkode: 7f00b...4cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Henger det sammen med mens eller eggløsning? Hvis du er bekymret ville jeg gått til lege for undersøkelse. Anonymkode: 78811...330
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Høres mer ut som brokk, du har vel tatt for hardt i når du flyttet en kasse. Anonymkode: b325e...888
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Har hatt akkurat det du beskriver. Jeg sjekket meg hos gynekolog, alt var bra. jeg tror jeg har et brokk, kjenner det bare når jeg er syk og hoster. Fikk det for meg at det gjorde plagene. Men etter ca 3 mnd ble det helt borte, så det var kanskje bare en strekk eller noe. mest sannsynlig ikke alvorlig syk, men bedre å sjekke enn å være veldig bekymret. Anonymkode: 6bcb4...6c5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Kan det være overgangsalderen? Jeg har hatt spiral i mange år, har byttet etter 5 år, har ikke hatt blødninger. Men nå har jeg fått regelmessig blødninger igjen Anonymkode: 7f00b...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå