AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Har nå slitt med flass i et halvt år. Er. Så. Lei. Flakene er store, på cm 1 cm, de faller ikke bare ut, men sitter fast i hårstråene, så jeg må dra de ut når de løsner… Er kun i hårfestet i pannen Det svir når jeg dusjer med vanlig lunkent vann Head and sholders er et smertehelvete, og gir større flass Ganske sikker på at det ikke er sopp (eller?😳) da det ikke væsker, er ikke rødt, klør ikke. Er bare stygt!!! Hva hjelper?😫 Plis gi meg råd 💔 Anonymkode: a9e30...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Gå til legen, dette høres mer ut som noe psoriasis eller eksem. Anonymkode: e7bd2...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 https://www.helsenorge.no/sykdom/hud-og-har/seboreisk-eksem/ Bruker selv fungoral. Datteren min har en olje i tillegg som jeg smører inn hodebunnen hennes med i de verste periodene. Anonymkode: 14ea2...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 Test en runde med Fungoral sjampoo. Følg behandlingen på flaska. Anonymkode: 275f8...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 Har du vurdert lusekur? Anonymkode: ee61e...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Stemmer i med de andre, prøv med Fungoral. Gå gjerne til legen og, men der får du sannsynligvis samme råd. Anonymkode: f3e7f...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Del Skrevet 21. august 2022 Høres ut som noe eksem eller psoriasis. Gå til legen TS. Og pælm det jævla head and shoulders skrotet ut av vinduet! Ubrukelig dritt! Anonymkode: 6fd77...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som noe eksem eller psoriasis. Gå til legen TS. Og pælm det jævla head and shoulders skrotet ut av vinduet! Ubrukelig dritt! Anonymkode: 6fd77...4e2 Shampoen altså, ikke du 😅 Anonymkode: 6fd77...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Del Skrevet 22. august 2022 Har du spurt på apoteket? Eller prøvd noe selv, bortsett fra Head&Sholuders? Jeg hadde noen flekker bak, både i nakken og hodebunnen, kjøpte Fungoral og etter kun en gang med den shampoen så ble de borte (bank i bordet). Prøv Fungoral, det skader ikke. Anonymkode: 76193...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Del Skrevet 22. august 2022 Datteren min slet med nøyaktig det samme. Mye flass, tørr og sår hodebunn der hun flasset store flak. Hun trodde hun hadde prøvd alt, men tilslutt fant hun løsningen (etter råd fra legen):. Daxxin Shampo + balsam, i tillegg til Fungoral 20mg/ml. Disse skal brukes etter en bestemt «oppskrift». Så og så mange ganger i uka osv. Hun har blitt helt bra igjen! 😊Hun gruet seg til å begynne på videregående på grunn av dette, men ble helt kvitt det! Tror ikke det tok mer enn et par uker, heller. Lykke til! Anonymkode: e3099...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå