AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg trener litt, er ganske nybegynner, men når jeg går trapper/oppoverbakker og gjør squats så blir jeg bare støl i lårene. Rumpe er ikke hovedfokus, men det er jo en stor muskel gruppe, så hvorfor kjenner jeg det bare i lårene? Håper noen vil hjelpe meg 😊 Anonymkode: a4d4b...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 du må lengre ned Anonymkode: ce7d2...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Fordi du ikke bruker den noe særlig. Kjør f eks hip thrusts med endel vekt. Anonymkode: fb3b9...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Prøv bulgarske utfall. Hadde trent knebøy og markløft i en del år. I perioder hip trust. Ble mildt sagt sjokkert når jeg begynte med bulgarske utfall for variasjonens skyld. Har aldri kjent stølhet på rumpa på samme måten. Har selv egentlig alltid hatt problemer å føle skikkelig kontakt med stumpen med mindre jeg gjør cleans/powercleans. Dette er litt broscience fra min side basert på egen erfaring. Hip trust går mer spesifikt på rumpemuskelen og er et fint sted å begynne Endret 23. august 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Muffin man skrev (På 23.8.2022 den 18.23): Prøv bulgarske utfall. Hadde trent knebøy og markløft i en del år. I perioder hip trust. Ble mildt sagt sjokkert når jeg begynte med bulgarske utfall for variasjonens skyld. Har aldri kjent stølhet på rumpa på samme måten. Har selv egentlig alltid hatt problemer å føle skikkelig kontakt med stumpen med mindre jeg gjør cleans/powercleans. Dette er litt broscience fra min side basert på egen erfaring. Hip trust går mer spesifikt på rumpemuskelen og er et fint sted å begynne Takk! 😁 TS Anonymkode: a4d4b...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Når du gjør knebøy så gå litt lenger ned, og når du kommer på toppen så presser du hofta litt frem og skvis rumpa skikkelig noen sekunder. Gjør du det så er knebøy en meget god øvelse for rumpa. Samme med markløft, når du er oppe så presser du hofta frem og brystet frem og skviser rompa. Som tidligere nevnt er bulgarsk utfall bra for rumpa, hipthrust, også liker jeg å kjøre benspark bakover enten med strikk eller vaier, i tillegg hip extension maskina dvs at jeg sitter og bruker musklene for å presse bena utover, dette kan også gjøres ved å feste en strikk på anklene, legge deg på siden av gulvet også løfte det ene benet så høyt opp du klarer, så snu. Også vil jeg si, så flink du er som har startet, det er starten som er verst og så blir det bare moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå