AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Vimsekoppen i huset hadde glemt igjen en (vakuumpakket) side røkelaks i handleposen. Den har ligget i romtemperatur siden fredag ettermiddag. Jeg mener at den sikkert er en bakteriebombe og bør kastes, han mener at den sikkert er helt fin. Hva stemmer? Anonymkode: e03dd...6a0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vimsekoppen i huset hadde glemt igjen en (vakuumpakket) side røkelaks i handleposen. Den har ligget i romtemperatur siden fredag ettermiddag. Jeg mener at den sikkert er en bakteriebombe og bør kastes, han mener at den sikkert er helt fin. Hva stemmer? Anonymkode: e03dd...6a0 K A S T !!!! Anonymkode: b1cbb...c45 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Den er røkt og konservert, dermed tåler den å ligge i romtemp litt vil jeg tro. Anonymkode: fa1ee...89e 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Røyking er en koserveringsmetode, og når den i tillegg er vakumpakka vil jeg tro den er helt fin. Det er jo bare å prøvesmake.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Vet om folk som har sendt vakumpakket røykelaks i posten til utlandet, så den er nok helt trygg å spise. Anonymkode: 1b1fb...ed7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Takk for svar! Den er fortsatt uåpnet, men nå i kjøleskapet. Jeg har overhodet ikke lyst til å smake selv, men godt mulig den er ok da Anonymkode: e03dd...6a0
Maskinfører Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 En på bygg og anlegg glemte igjen sin røkelaks i juni og hadde ligget der til August hele brakka måtte totalrenoveres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå