Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Jeg har vært singel en stund og i det siste så har jeg datet forskjellige jenter for singeltilværelsen er ikke så artig noe mer. Eller savnet etter en spesiell har blitt større kan man si. Greia er den da at jeg er i 30 årene og ideelt sett så hadde kanskje en dame i samme alder vært tingen for meg, men når jeg har datet jevnaldrende damer så synes jeg ofte at de er så drit stressa på ting som karrierre, økonomi, familie, hva slags leilighet jeg har osv. Jeg skjønner at klokka dems tikker fortere osv, men for meg så er det den største turn offen når jeg blir kryssforhørt på en finurlig måte under daten om tingene som står over. Akkurat som de krysser av på en liste. Hvor du til slutt får karrakter av typen bestått, til vurdering, eller ikke bestått. Så nå er jeg dritt lei hele tanteklubben. Jeg har møtt meg en ung dame, som jeg har det kult sammen med. Ikke noe stress. Masse sex, lett å ta henne med til alle typer venner osv osv. Hennes venner er bra og jeg merker at jeg slapper av med henne i alle settinger. Ja jeg er nok litt sugardaddy her, men faen ass. Hvis man ser på alle de innleggene som de superfrustrerte damene her inne skriver så er det enkelt spør du meg. Nesten alle mennene deres vil pule med andre jenter, helst unge deilige med små spretne rumper, som liker å bli misbrukt og snakket stygt til. Det er det de drømmer om. Se på mannen din neste gang dere går forbi noen vestkantjenter som er litt drita med sexy miniskjørt. Er mannen din feit og utrent og ikke har noe mojo, så kan dere slappe av. Med mindre han ikke kjøper dem da. Men er han litt sheriff og ser bra ut og du har mistet sprettrumpa og fått hengepupper så er det bare å bite i gresset som fru Mitterand gjorde. Da pulern! God sommer a jenter. Ligg på høna. kakle kakle kakle kakle kakle
Gjest TomKrus Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 (endret) Du kan trøste deg med at det er enda verre i større byen enn Oslo, for jeg regner med at det er Oslo du snakker om. Mitt inntrykk er iallfall at det er der de mest karrierebevisste holder til. Men du, hvis du har ett bedre sett med verdier i livet ditt, og evner å uttrykke dem, så skal du ikke se bortfra at mange endrer oppfattning. Tilsynelatende iallfall. Tids- og karrierejaget er ikke bare noe selvbestemt: det er noe mange føler de må ha, og jeg har truffet på flere som girer litt ned når de får penslet samtalene over til noe mer viktig og essensielt for livet enn karriere. Det gjelder bare å kunne sette ord på det ubestemmelige jaget de fleste av oss føler. Det finnes annet i livet vårt enn sex og karriere. Hvis det første er det eneste du kan tenke på utenom det sistnevnte så er det nok best at du finner deg en yngre elsker, ja. Og hvis du vil finne noen som har forstått det så søker du feil vei: du må finne noen eldre. Ikke yngre. Endret 24. november 2005 av TomKrus
Gjest Ananas Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg mener å huske å ha lest et omtrent likelydendeinnlegg før her på kg. Kopiert og limt inn herifra: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...5&hl=sugardaddy Endret 24. november 2005 av Ananas
Nelle Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Jeg har vært singel en stund og i det siste så har jeg datet forskjellige jenter for singeltilværelsen er ikke så artig noe mer. Eller savnet etter en spesiell har blitt større kan man si. Greia er den da at jeg er i 30 årene og ideelt sett så hadde kanskje en dame i samme alder vært tingen for meg, men når jeg har datet jevnaldrende damer så synes jeg ofte at de er så drit stressa på ting som karrierre, økonomi, familie, hva slags leilighet jeg har osv. Jeg skjønner at klokka dems tikker fortere osv, men for meg så er det den største turn offen når jeg blir kryssforhørt på en finurlig måte under daten om tingene som står over. Akkurat som de krysser av på en liste. Hvor du til slutt får karrakter av typen bestått, til vurdering, eller ikke bestått. Så nå er jeg dritt lei hele tanteklubben. Jeg har møtt meg en ung dame, som jeg har det kult sammen med. Ikke noe stress. Masse sex, lett å ta henne med til alle typer venner osv osv. Hennes venner er bra og jeg merker at jeg slapper av med henne i alle settinger. Ja jeg er nok litt sugardaddy her, men faen ass. Hvis man ser på alle de innleggene som de superfrustrerte damene her inne skriver så er det enkelt spør du meg. Nesten alle mennene deres vil pule med andre jenter, helst unge deilige med små spretne rumper, som liker å bli misbrukt og snakket stygt til. Det er det de drømmer om. Se på mannen din neste gang dere går forbi noen vestkantjenter som er litt drita med sexy miniskjørt. Er mannen din feit og utrent og ikke har noe mojo, så kan dere slappe av. Med mindre han ikke kjøper dem da. Men er han litt sheriff og ser bra ut og du har mistet sprettrumpa og fått hengepupper så er det bare å bite i gresset som fru Mitterand gjorde. Da pulern! God sommer a jenter. Ligg på høna. kakle kakle kakle kakle kakle ← Vel -du høres jo rimelig umoden ut selv, så da passer det jo fint at du holder sammen med de unge jentene som er litt mer på det samme nivået.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Jeg mener å huske å ha lest et omtrent likelydendeinnlegg før her på kg. Kopiert og limt inn herifra: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...5&hl=sugardaddy ← Helt ordrett, faktisk.
Gjest Piper Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Personen har vel så liten selvtillit, og må derfor skrive dette flere ganger for å prøve å overbevise seg selv om at han har det som skal til for å få en ung jente. Patetisk blir han i mine øyne, og jeg tviler faktisk på at han har en ung elskerinne. Er nok bare ønsketenkning
Nelle Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg mener å huske å ha lest et omtrent likelydendeinnlegg før her på kg. Kopiert og limt inn herifra: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...5&hl=sugardaddy ← Yep -han har ikke en gang slettet setningen om "god sommer". Gud for en dust! Endret 24. november 2005 av Nelle
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #11 Skrevet 24. november 2005 Gud for en dust! ← OMG!!!! PERSONANGREP!!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. november 2005 #13 Skrevet 24. november 2005 Hehe.. Jaja.. Enda et tulleinnlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå