Gå til innhold

Canesten pille eller krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kløe på indre kjønnslepper og klitoris. Utflod som ikke lukter noe særlig så tenker dette er soppinfeksjon da jeg har hatt det tidligere. Husker ikke helt om jeg brukte krem eller pille. Hva er best å bruke her?

Anonymkode: 164da...2d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville brukt begge deler, eller kjøpt sopp pillen diflucan som jeg syns er effektiv. 

Anonymkode: 00815...e05

Skrevet

Begge deler. Jeg hadde sopp en gang, uten at jeg hadde utflod og det klødde ikke innover i skjeden. Jeg trodde derfor jeg bare trengte krem, men ble ikke kvitt det før jeg også tok pille.

Anonymkode: 85f70...911

Skrevet

Finnes pakninger på apoteket med en kur som inneholder både stikkpille og krem. Tror den er best, da den virker både innvendig og utvendig.

Anonymkode: 42eba...671

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Man må bruke begge deler, man blir ikke kvitt det ellers.

Skrevet

Jeg pleier bare å smøre Canesten, det funker helt fint for min del. Har brukt pille én gang, den var svindyr og jeg våknet opp med masse hvitt griseri mellom beina. Veldig glad kremen gjør samme nytten (for meg)

Anonymkode: a050f...032

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg pleier bare å smøre Canesten, det funker helt fint for min del. Har brukt pille én gang, den var svindyr og jeg våknet opp med masse hvitt griseri mellom beina. Veldig glad kremen gjør samme nytten (for meg)

Anonymkode: a050f...032

Da er du heldig, men ja, man bør bruke truseinnlegg når man går på pillekuren, for det meste kommer ut igjen. 

Anonymkode: 85f70...911

Skrevet

Bruk heller Diflucan.

Anonymkode: 4d9c3...cfc

Skrevet

Bruk diflucan.  

Anonymkode: d3b77...2f0

Skrevet

Begge deler

Anonymkode: b2a69...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...