Gå til innhold

Noen her som har sett Elvis-filmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her på KG som har sett den nye Elvis-filmen med Austin Butler? Hva syns dere om den? Så den på kino nå nylig og syns filmen var utrolig bra. Lenge siden jeg har sett en så god film på kino. Austin Butler var fantastisk som Elvis. Det er ikke ofte jeg sitter på kino og tenker at jeg garantert kommer til å se filmen igjen. 

Anonymkode: df9b9...132

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva heter filmen? 

Anonymkode: 0c01f...49e

Elvis.

Synes også den var skikkelig bra 😀

Anonymkode: 6e282...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på tirsdag, 45 år etter hans død, og angrer litt på at jeg ikke så den før når den gikk i største salen her i byen. 
Jeg syns den var meget bra, og Austin Butler gjorde en fenomenal fremstilling av Elvis 👏🏻
Hvis ikke det blir Oscar nominasjon der, da begynner jeg å lure - de fikk 12 minutter med stående applaus i Cannes, vel fortjent!

Anonymkode: eb1c2...849

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (8 minutter siden):

Ja! Likte den veldig godt :)

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Elvis.

Synes også den var skikkelig bra 😀

Anonymkode: 6e282...2c8

Austin var helt elektrisk som Elvis! Hadde av en eller annen ikke store forventninger til Austin Butler, men nå blir jeg overrasket om han ikke blir oscar-nominert for denne rollen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så den på tirsdag, 45 år etter hans død, og angrer litt på at jeg ikke så den før når den gikk i største salen her i byen. 
Jeg syns den var meget bra, og Austin Butler gjorde en fenomenal fremstilling av Elvis 👏🏻
Hvis ikke det blir Oscar nominasjon der, da begynner jeg å lure - de fikk 12 minutter med stående applaus i Cannes, vel fortjent!

Det var en opplevelse å se filmen på kino😊 Enig med deg, helt fantastisk opptreden, han var Elvis i filmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var en opplevelse å se filmen på kino😊 Enig med deg, helt fantastisk opptreden, han var Elvis i filmen.

Helt enig! 😊
Var et par ganger jeg ble usikker på om det var han eller Elvis fordi likheten var så stor 👀
Han ga alt (leste han ble lagt inn på sykehuset rett etter innspillingen var ferdig). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig! 😊
Var et par ganger jeg ble usikker på om det var han eller Elvis fordi likheten var så stor 👀
Han ga alt (leste han ble lagt inn på sykehuset rett etter innspillingen var ferdig). 

Sett denne?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Må ses 😃 Ekstra gøy at Måneskin covrer en av sangene hans og er som soundtrack til filmen. "If I can dream" heter sangen for de som er interesserte. Har hørt den mange ganger allerede, den var skikkelig bra synes jeg. 

Anonymkode: 5c0f3...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk film. Austin Butler kan ikke få nok skryt. Jeg så traileren og tenkte "meh, han ligner jo ikke litt på Elvis en gang". 10 minutter inn i selve filmen og jeg tenker ikke lenger over utseendet. Faktene, stemmen og ikke minst dansingen gjør at Butler ER Elvis i de resterende 150 minuttene av filmen. Strålende! Bør helst sees på stort lerret med minst like stor lyd. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var utrolig bra. Jeg var skeptisk til Austin Butler på forhånd, men det hadde jeg ikke trengt å være :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Leide den i går. Bra👍🏻

Anonymkode: 87946...b5a

Hvor leide du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnAngel skrev (2 timer siden):

Hvor leide du den?

Anbefaler å se den på kino første gangen👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men går å venter på at den skal komme til nå streaming side. Tar vell en evighet før den kommer på netflix, hbo eller viaplay. Forsøker å holde meg unna spoilere og klipp, har bare fått med meg at den er bra. Ikke sett stort, med vilje og slik skal det være til jeg ser den. 

Er ikke noe glad i å dra på kino. 

Anonymkode: f941c...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sett denne?😊

Ikke nå før du la den ut, nei. 
Altså.. Det er jo helt sprøtt 👏🏻
Jeg er oppvokst med Elvis p.g.a. Pappa (jeg er 34 år nå), og de kunne virkelig ikke ha valgt en bedre skuespiller!

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, men går å venter på at den skal komme til nå streaming side. Tar vell en evighet før den kommer på netflix, hbo eller viaplay. Forsøker å holde meg unna spoilere og klipp, har bare fått med meg at den er bra. Ikke sett stort, med vilje og slik skal det være til jeg ser den. 

Er ikke noe glad i å dra på kino. 

Anonymkode: f941c...375

Har kommet ut på Viaplay tror jeg 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har kommet ut på Viaplay tror jeg 😊

Bare mot betaling (199,- for leie og 249,- for kjøp).

Anonymkode: 1ce79...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den godt. Så den til halv pris på kino. Fargerik og underholdende. Må ses på stor skjerm. Ville gitt den 8/10.

Bra skuespill av Austin Butler. Meget imponert!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...