Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samtale med fastlegen min en gang i måneden på grunn av angst. Jeg er veldig glad for at jeg får komme og ha samtale med han. Føler meg trygg og forstått. Jeg har emetofobi og sa det til han,da sa han at det forsto han veldig godt hvordan er for det har han også. Jeg følte da at jeg ble enda mere forstått og at jeg ikke er alene om det. Hva hadde dere andre tenkt? Hadde dere tenkt det var uproft eller hadde dere følt at nå er det endelig noen som forstår? Spør fordi jeg er nyskjerrig. Jeg trodde kanskje ikke oppkast var noe leger brydde seg så mye om, men de er jo mennesker de også og reagerer forskjellig.

Anonymkode: 71106...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du skal ta dette veldig positivt med legen din. Husk de er bare mennesker og. Min lege har selv kompiser med panikk angst så han forstår meg som har det. Har selv oppfølging hver måned hos legen min for samtaler. Bra du har en så god lege, det er viktig for oss som sliter psykisk. 

Anonymkode: 88551...ed7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker at du skal ta dette veldig positivt med legen din. Husk de er bare mennesker og. Min lege har selv kompiser med panikk angst så han forstår meg som har det. Har selv oppfølging hver måned hos legen min for samtaler. Bra du har en så god lege, det er viktig for oss som sliter psykisk. 

Anonymkode: 88551...ed7

Ja, det gjør jeg :) Er veldig fornøyd med han og det er godt at han forstår.

Enig med deg i det 😊

Anonymkode: 71106...6ff

Skrevet

Det ville ikke vært negativt at han var ærlig om det, på en måte. Samtidig er jeg mye plaget med kvalme og oppkast, noe som også snakkes om under fastlegetimene. Jeg tror nok jeg hadde blitt litt redd for å ta det opp, av frykt for å trigge legens angst. 

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...