AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Dere som har åpen kjøkkenhylle, hvilken hylle bruker dere? Lignende hylle som Lack fra IKEA kunne jeg ha tenkt meg men vet ikke helt om den bærer nok vekt? Finnes det lignende som er kjøkkenhylle ? Anonymkode: 379b7...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Synes den type løsning ser utrolig rotete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Vi har trehyller i eik som engang var dørken på en båt. De er satt inn med olje for å lette renholdet. Lette lenge på nett for å finne hylleknekter som passet til hyllenes bredde og kjøkkenet forøvrig. Er veldig fornøyd med å ha åpne hyller på kjøkkenet. Vi hadde 3 meter overskap med dører tidligere. Gørr kjedelig! Nå har jeg norgesglass med alt av pasta, nøtter, sylteløk, sukker, salt, mel osv. i åpne hyller. Oversiktig og lett tilgjengelig. Så skulle man tro at vi ikke fikk plass til alt vi hadde, men det gjorde vi. Aller først kvittet vi med oss med alt vi hadde for mye og dobbelt opp av. I kjøkkenøya fjernet vi også dører på underskapene. Der står asjetter, glass og middagstallerkener. Lett tilgjengelig også for barna. Alle grytene vi bruker sjelden, står på kjøkkenboden. Kanskje må du vaske over glass og hyller i blant, men det synes jeg det er verd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 Amossa skrev (43 minutter siden): Vi har trehyller i eik som engang var dørken på en båt. De er satt inn med olje for å lette renholdet. Lette lenge på nett for å finne hylleknekter som passet til hyllenes bredde og kjøkkenet forøvrig. Er veldig fornøyd med å ha åpne hyller på kjøkkenet. Vi hadde 3 meter overskap med dører tidligere. Gørr kjedelig! Nå har jeg norgesglass med alt av pasta, nøtter, sylteløk, sukker, salt, mel osv. i åpne hyller. Oversiktig og lett tilgjengelig. Så skulle man tro at vi ikke fikk plass til alt vi hadde, men det gjorde vi. Aller først kvittet vi med oss med alt vi hadde for mye og dobbelt opp av. I kjøkkenøya fjernet vi også dører på underskapene. Der står asjetter, glass og middagstallerkener. Lett tilgjengelig også for barna. Alle grytene vi bruker sjelden, står på kjøkkenboden. Kanskje må du vaske over glass og hyller i blant, men det synes jeg det er verd! Veldig stilig! Jeg har åpen kjøkkenløsning, og er lei av å se på skapdører. Med en hylle, og det meste av utstyr inni nedre kjøkkenskap under benken, vil det bli mer dekorativt osv. Vasker alltid glassene ofte uansett, har ikke mer servise enn det vi bruker. Anonymkode: 379b7...9d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som har åpen kjøkkenhylle, hvilken hylle bruker dere? Lignende hylle som Lack fra IKEA kunne jeg ha tenkt meg men vet ikke helt om den bærer nok vekt? Finnes det lignende som er kjøkkenhylle ? Anonymkode: 379b7...9d9 Det står at Lack hylle festet i betong eller tre tåler maks belastning 15 kg. Jeg synes det høres lite ut til kjøkkenbruk. Anonymkode: 8f298...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Del Skrevet 22. august 2022 Vi hadde det i forrige bolig og planlegger det igjen når vi pusser opp kjøkken i ny bolig. Vi brukte en lang hobbyplate i furu med hylleknekter i tre, og vi malte alt i samme farge som veggen. Brukte den til glass og kopper som var ofte i bruk. Anonymkode: 5c9c8...fc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå