AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Samboeren min som jeg elsker og har vært sammen med i 8 år har skrevet til en kompis at han kunne tenke seg å være singel, og at det er samme for ham hvor jeg bor sålenge jeg betaler for meg om jeg bor hos ham… 💔 han vet ikke at jeg vet… han oppfører seg som den vanlige kjæresten han alltid har vært, mens jeg går gjennom en sorg inni meg der jeg skjønner at det er uunngåelig at jeg må gå min vei… Han sier han elsker meg hver dag, men det er bare skuespill... å vite at han ønsker å være fri fra meg og at jeg samtidig må være den som bestemmer seg for å gå er dobbelt kjærlighetssorg… jeg har ikke lyst 😭 Anonymkode: 5c303...982 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Huff, så vondt💔 Det må være smertefullt å leve med den vissheten. Hvordan fikk du vite om det? Hadde det vært meg hadde jeg syntes det var en utrolig vanskelig ting å glemme. Anonymkode: 77ecb...d86
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Hvordan vet du det? Har du lest private meldinger uten samtykke? Anonymkode: 5154e...aff 1
Kenelz Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet du det? Har du lest private meldinger uten samtykke? Anonymkode: 5154e...aff Det er ikke temaet! Meldingen kan ha dukket opp på pc eller mobil. TS: Du får ta styringen og faktisk være den som dumper han før han gjør det! Finn deg en bolig, se over møbler og ting som er din, skriv en liste over det du eier også gjør du det slutt. Ta screenshot eller bilde over samtalen og presenter det. 1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Er du sikker på at det faktisk er noe han mener? Ville i alle fall konfrontert ham med det før jeg tok noen avgjørelse! For alt du vet, kan det ha vært en intern spøk mellom ham og kameraten. Jeg kan noen ganger tulle sånn med venninner hvis vi snakker om mennene våre uten at det ligger noe som helst bak det. Så for all del, ikke ta noen avgjørelser før du har snakka med ham.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Kanskje han elsker deg, men ville tøffe seg for kameraten? Menn er noen ganger idioter.. Snakk med han🌸 Anonymkode: fd3ea...b91 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje han elsker deg, men ville tøffe seg for kameraten? Menn er noen ganger idioter.. Snakk med han🌸 Anonymkode: fd3ea...b91 Ja, det er ting man kan si i sinne, for eksempel etter en krangel. Ville ikke tatt alt helt bokstavelig før jeg hadde hatt en skikkelig samtale om det. Anonymkode: 8f458...edc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Enig med de over her at han kan ha skrevet det en dag ting var litt dårlig. Dette må du ta opp og ikke ta for god fisk. Anonymkode: b9cc1...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå