Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har et barn fra før han har minimalt med kontakt med (8 år). Barnemor har selv sagt at hun vil ha 100% omsorg for å få mest mulig penger og er et hespetre uten like. Samboeren min har hatt minimalt med samvær og de få helgene han har skulle hatt barnet har det vært «sykt» men vært på aktiviteter med mor. Hun har også sendt falske bekymringer mot min samboer som har trenert prosessen i mange år. Nå endelig, etter at vi engasjerte advokat begynte vi å komme frem til en rimelig løsning, vi har også flyttet nærmere barnemor fordi hun brukte avstand som et argument. Jeg har hele tiden presset på samvær fordi det syns lang vei at barnet ikke har det bra. Barnet har ingen venner, mor har ingen omgangskrets eller familie og sitter stort sett bare hjemme og røyker. 

I går så vi på Facebook at hun og barnet har flyttet så langt nord det går an, samboeren min fikk flyttemelding helt ut av det blå. Han skulle egentlig ha samvær neste helg men hun har i mellomtiden planlagt flytting og skolebytte. Hva gjør man i en sånn situasjon? Jeg er også oppriktig bekymret for barnet, for det er vi som har kjøpt klær og riktige sko til barnet selvom vi ikke har hatt mye samvær. Det har også vært flere foreldre på skolen som har vært bekymret for barnet fordi det er uflidd, møkkete klær osv. Jeg har hvertfall tenkt til å sende en bekymringsmelding til den nye kommunen, men hva gjør man i en sånn situasjon? Vi har ikke mulighet til å flytte enda en gang, og spesielt ikke når hun er istand til å flytte «over natta» ..

Anonymkode: 62dd7...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kontakter dere Barnevernet, enkelt og greit 

Anonymkode: 5c81e...aba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...