Gå til innhold

Hvor raskt etter samlivsbrudd fikk dere ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan traff dere vedkommende?

Anonymkode: 4aab0...e38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var singel i 14mnd, vi traff hverandre gjennom venner :) var sammen i 8mnd

Anonymkode: af5a6...079

Skrevet

6 mnd.. var sammen i 5 år gift i 2

Anonymkode: 88948...68f

Skrevet

Etter 2 mnd. Har vart i 3 år så langt.

Anonymkode: 28615...3e6

Skrevet

5 år. Var så knust at jeg ikke turte se på en mann igjen. 

Anonymkode: 616fa...665

Skrevet

Ett år ca. Har vært sammen i 3 år nå og skal gifte oss🥰

Anonymkode: c09c1...68d

Skrevet

Knappe 2 mnd. Før jeg var på vei inn i nytt forhold. Anbefales ikke. Angrer på at jeg ikke nøt singellivet lengre. 

Anonymkode: c10ae...7a9

• Nyttig 1
Skrevet

Var singel i nesten 10 år. Var samboer i 2 år og ble gravid, da fikk jeg ultimatum om å velge han eller barnet. Så valgte barnet og det tok lang tid å klare å stole på en mann igjen. 

Anonymkode: a0575...ad5

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

...Angrer på at jeg ikke nøt singellivet lengre. 

Anonymkode: c10ae...7a9

Skjønner aldri hva folk mener med å nyte singellivet. Det er jo ingenting interessant å gjøre som singel om jeg ikke også kan gjøre i forhold. 

• Liker 4
Skrevet

Ca ett år. Da var vi annenhver uke kjærester i litt over ett år, før vi møtte barn. 

Det var viktig for meg å vente så lenge. 

Har vært sammen i 3 år, men bor ikke sammen. Helt perfekt  

Anonymkode: 68ca0...454

Skrevet

Var enda gift da jeg møtte han. Sa i fra hjemme etter 14 dager. Vi var venner de siste 6-7 årene. Kom ikke som noe sjokk, vi bodde sammen fordi det var praktisk.  Han jeg møtte var den store kjærligheten i mitt liv. Sett tilbake skulle jeg selvsagt ha gått fra eksmannen mye tidligere, men det var jo praktisk å ha en å dele utgifter med osv. 

Anonymkode: 5ef52...54b

Skrevet

Det er snart tre år siden bruddet med mannen min. Det har vært tøft, og jeg har ikke kommet over det skikkelig ennå. Stoler ikke på noen. Mannen min har forsøkt å overtale meg til å prøve på ny, men jeg klarer ikke å stole mer på ham.

Har blitt kjent med en kjempefin kar gjennom jobb, men jeg vet ikke. Føler at det er et ork å starte hele opplegget med å bli kjent med familie, venner, osv. på ny. Får se hva jeg bestemmer meg for. Tror ikke at han har noe ønske om å være særboere, har ikke luftet tanken, vet jo at de fleste ikke kan tenke seg den type forhold.

Anonymkode: dfd17...f01

• Liker 1
Skrevet

^  - Det skulle selvsagt stå eks-mannen min...

Anonymkode: dfd17...f01

Skrevet

Ca et år før😌

Anonymkode: e79dc...111

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Var enda gift da jeg møtte han. Sa i fra hjemme etter 14 dager. Vi var venner de siste 6-7 årene. Kom ikke som noe sjokk, vi bodde sammen fordi det var praktisk.  Han jeg møtte var den store kjærligheten i mitt liv. Sett tilbake skulle jeg selvsagt ha gått fra eksmannen mye tidligere, men det var jo praktisk å ha en å dele utgifter med osv. 

Anonymkode: 5ef52...54b

Haha, klassisk. "Den store kjærligheten" - igjen. Hadde du investert litt mer i den forrige store kjærligheten hadde du kanskje hatt den ennå. Nå er du vel "stormende forelsket" og "har det bedre enn noen gang" - i ukene du ikke har barna. 

Anonymkode: b969a...e66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, klassisk. "Den store kjærligheten" - igjen. Hadde du investert litt mer i den forrige store kjærligheten hadde du kanskje hatt den ennå. Nå er du vel "stormende forelsket" og "har det bedre enn noen gang" - i ukene du ikke har barna. 

bitter, much?

Anonymkode: ad1dd...978

• Liker 1
Skrevet

Ei venninne - fortsatt singel 10 år senere.

Ei annen venninne - traff han nye før hun brøt med mannen, flyttet rett in. 

Og så har du alle varianter i mellom... 

Anonymkode: 84814...d64

Skrevet

Et dårlig trekk med meg selv er at jeg vistnok er ekspert på å finne meg rebounds. 😐
De bruddene jeg har hatt har vært så ufattelig vonde, og jeg har alltid følt at jeg nå kommer til å måtte være alene resten av livet. Den frykten gjør at jeg lett kaster meg inn i nye relasjoner før jeg har bearbeidet bruddene ordentlig. Prøver å bruke litt lengre tid nå, men virker som om jeg ikke takler så godt å være singel. Jeg liker ikke å bare tenke på meg selv, kun lage middag til meg, ikke ha noen å gi omsorg til, lytte til, være kjærlig mot.
Jeg er veldig selvstendig, og trives godt i mitt eget selskap, så det er ikke det. Jeg bare er alt for glad i den varmen/kjærligheten mellom to mennesker.

Det har ikke tatt mer enn 2-3mnd før jeg har truffet noen andre.
Men denne gangen vil jeg prøve å være mere ærlig mot meg selv (og de jeg dater) og ta ting mer med ro. Det er egentlig ikke en bra ting å kaste seg rett inn i et seriøst forhold rett etter å ha vært igjennom et samlivsbrudd.

Anonymkode: ad1dd...978

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Haha, klassisk. "Den store kjærligheten" - igjen. Hadde du investert litt mer i den forrige store kjærligheten hadde du kanskje hatt den ennå. 

Du vet vel ikke hva de begge investerte og ikke? 

Gjest fransine
Skrevet

Jeg var singel i 5 år etter bruddet med mannen, men vi har nå funnet tilbake til hverandre 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...