Forundret.. Skrevet 22. august 2022 #21 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig at det forslaget om å gå tur med plagsomme nabohunder kommer i hver tråd omhandlende temaet. Det er ikke plagede naboer sitt ansvar å underholde alle disse håpløse loppesirkusene rundt om i det ganske land. Reglene burde vært strammet opp, det burde vært eget sertifikat for å kunne ha hund og mattilsyn/politi/andre myndigheter burde hatt mulighet til å gripe inn i mye større omfang. Etter at alle fikk seg hund under koronaen er problemet vokst seg større enn noengang og masse folk plages av uoppdragne drittbikkjer. Jeg er selv i en så desperat uutholdelig situasjon med nabohunden at jeg føler jeg er på kanten til å bli mentalt ustabil. Ts har all min sympati! Anonymkode: 8975c...871 Beklager, men jeg klarte ikke å dy meg. Jeg skjønner godt at dere har store utfordringer med nabobikkjene. Jeg sliter selv med nabouhyr her. Jeg skulle ønske at nabokjærringa rett og slett tok uhyret med seg til legen for en innsovningsprøyte. Men slikt er tydeligvis ikke lov å gjøre med 50 år gamle menn her i Norge! Jeg håper at du og ts får et bedre utfall enn det jeg har fått ang problemet ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #22 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du selv er styreleder, burde du vell kunne reglene i sameiet, så hvorfor spør du om du kan klage til styret, om du selv er styret? Anonymkode: 73e74...620 Jeg spurte ikke om jeg kunne klage til styret, da har du nok lest feil. Ts Anonymkode: 8bf38...48c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #23 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tilby deg å gå en tur med den . En gang om dagen hvis du er hjemme. Da blir det sikkert bra . Anonymkode: 9e69d...03a Sove etter nattskift står det. Går du tur med nabobikkja når du skal sove? Anonymkode: f5c86...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå