Gå til innhold

Samboeren min vil reise til Dubai med barna og hele pakka, jeg er veldig skepisk ,har aldri likt det landet og vil helst ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi dra fordi vi har vert sammen i 10 år og vi har vert mange steder i verden, ble lite reisen i Korona tiden. Nå har vi også 3 små som er 2,5 år og tvillingene er 1 år i Oktober. jeg sa at jeg helst ikke vil til dubai, men heller til Thailand eller Maldivene, det ville ikke han da vi har vert der mange ganger før.

Men jeg føler at Dubai er et land jeg ikke ønsker og besøke pga kvinnesyndet deres blant annet. Jeg har forslått Florida og Bali ,men dit vil han ikke, Så tenkte jeg og forslå Hawaii, det bør jo være bra ,men vet ikke hvordan det er med mannen.

Barna skal ikke i bhg før neste år. Men hadde du latt mannen vinne her og bare dratt til et land du ikke ønsket og dra til ?

Anonymkode: b4e88...88e

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dubai er ikke et land!!!!!!!!

Hadde aldri reist dit om jeg så fikk betalt for det. Mannen din høres enkel ut som vil legge familieferien dit! 

Anonymkode: b8c88...6db

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei. Dere må jo uansett tyve og si dere er gift. Dubai anser samboere som syndige saker. Det eneste de vel anser som mindre verdt enn en samboende kvinne er kvinner som lar seg bli voldtatte.

Til og med hakket verre enn å dra til USA eller Malta. Alle land ingen kvinne med selvrespekt bør sette sine bein. Så å foreslå Florida torpederer argumentet ditt om kvinnesyn, noe, ts. :ler: 

Anonymkode: 21f5a...726

• Liker 5
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hvorfor i all verden vil han reise til den kvinneundertrykkende og homofobe byen?

Skrevet

Landet Dubai?

Anonymkode: 7523d...64d

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor ikke i et sivilisert land i Europa?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke i et sivilisert land i Europa?

vi synes europa er litt kjedelig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. 

Jeg ser du foreslår Thailand og Maldivene og kan ikke annet enn å riste på hodet oppgitt.

Tenk på barna. Europa er tryggest og best.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

altså ,verre i Dubai,men ja noe kan jo skje i maldivene også

Du argumenterte for at du ikke ønsker å reise til Dubai pga dårlig kvinnesyn, når Maldivene også praktiserer sharia-lov🤦‍♀️

Det er like ille.

Anonymkode: 0381b...c25

• Liker 8
Skrevet

Men du synes Thailand er innafor, som omtrent lever av prostitusjon og barnesex? Du har ingen argumenter her...

Anonymkode: 7f244...da3

• Liker 10
Skrevet

Men du synes Thailand er innafor, som omtrent lever av prostitusjon og barnesex? Du har ingen argumenter her...

Anonymkode: 7f244...da3

Missa Thailand i hi, men jeg tror ts og mannen bør bli i Norge. Det er nok tryggest for dem og barna deres. 

Snakk om å være blåst i hue.

Anonymkode: 0381b...c25

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil han absolutt til Dubai da? 

Hva med Karibien?

Jeg hadde nektet å bli med, og vi måtte ha inngått et kompromiss. Jeg hadde nok også bombardert han med hva jeg vet og mener om Dubai så lenge han fortsatt drømmer om å reise dit. 

Anonymkode: 38d4d...1d9

• Liker 2
Skrevet

Hva med å vente med såpass lange flyturer til ungene er litt større? Og selvsagt unngå de stedene som du nevner

Anonymkode: f8cff...15a

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Europa er kjedelig?? 🤣🤣🤣🤣 Hold dere hjemme! Vennligst ikke representer Norge på noe som helst vis. Dette er flaut. Og vondt. 

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

I tillegg tror du Dubai er et land. Dere høres ut som enkle og uvitende mennesker! Håper dere holder dere hjemme. 

• Liker 6
Skrevet
Drizzt skrev (15 minutter siden):

Skjønner. 

Jeg ser du foreslår Thailand og Maldivene og kan ikke annet enn å riste på hodet oppgitt.

Tenk på barna. Europa er tryggest og best.

virkelig , er paris trygt? frankrike generalt? NEI, Masse terror der og mer terror i europa enn de jeg nevner her

Skrevet

I tillegg tror du Dubai er et land. Dere høres ut som enkle og uvitende mennesker! Håper dere holder dere hjemme. 

og du virker ikke særlig trivelig

Skrevet

han synes landet er spennende og har gode fotball lag derfor vil han til dubai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...